Ni skriver om pizza och pizza mig hit
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ni skriver om pizza och pizza mig hit

    och dit.. Vi ska faktiskt göra egen pizza ikväll fast jag funderar på att bara äta räkor...Köpepizza kommer jag nog inte äta på länge länge länge, för en sådan ingår inte i min viktresa:-)

    Förresten har jag tänkt göra detta år till ett år där sådan mat som pizza och hamburgare osv man hämtar hem inte ska köpas alls, mer än kanske på semester...
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Ni skriver om pizza och pizza mig hit och dit.. Vi ska faktiskt göra egen pizza ikväll fast jag funderar på att bara äta räkor...Köpepizza kommer jag nog inte äta på länge länge länge, för en sådan ingår inte i min viktresa:-)

    Förresten har jag tänkt göra detta år till ett år där sådan mat som pizza och hamburgare osv man hämtar hem inte ska köpas alls, mer än kanske på semester...
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Fast började vi inte på måndag ?!?!
  4. 2
    Fast började vi inte på måndag ?!?!
  5. monka
    #3
    Klokt beslut. Jag försöker också äta nyttigt överlag, mer än tidigare. Lyckas så där iallafall
  6. 3
    Klokt beslut. Jag försöker också äta nyttigt överlag, mer än tidigare. Lyckas så där iallafall
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jo ni men jag tjuvstartade har sett mig på foton från igår... Ingen munter syn!
  8. 4
    Jo ni men jag tjuvstartade har sett mig på foton från igår... Ingen munter syn!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jag äter inte så onyttig mat men jag har under hösten ätit oerhört mycket godis och snacks.
  10. 5
    Jag äter inte så onyttig mat men jag har under hösten ätit oerhört mycket godis och snacks.
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Har en mapp på min trasiga dator som heter "motivation". Såna foton har jag där, fast de togs för 10 kilo sen. Ska ändå gå ner minst 10 till sommaren!
  12. 6
    Har en mapp på min trasiga dator som heter "motivation". Såna foton har jag där, fast de togs för 10 kilo sen. Ska ändå gå ner minst 10 till sommaren!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    jag har lagt ut en del i min blogg som avskräckande ex:-) Till sommaren är vi smärta:-)
  14. 7
    jag har lagt ut en del i min blogg som avskräckande ex:-) Till sommaren är vi smärta:-)
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Nä, pizza är såndär "dageneftermat"! Här blev det en ljuvligt god cheddarpaj med räkröra till som maken fixat till lunch
  16. 8
    Nä, pizza är såndär "dageneftermat"! Här blev det en ljuvligt god cheddarpaj med räkröra till som maken fixat till lunch
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
    Snygga så folk måste ha solglasögon!!! Bo)
  18. 9
    Snygga så folk måste ha solglasögon!!! Bo)
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #10
    Exakt vad är skillnaden på en pizza man hämtar och en pizza man gör själv hemma, mer än ångesten?
  20. 10
    Exakt vad är skillnaden på en pizza man hämtar och en pizza man gör själv hemma, mer än ångesten?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    tex mjölet och ostmängden bla... Nu blir det inte pizza alls här utan
    räkor istället.
  22. 11
    tex mjölet och ostmängden bla... Nu blir det inte pizza alls här utan
    räkor istället.

Liknande trådar

  1. Pizza:-) Hjälp mig jag ska köpa pizza
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 12:26
  2. Pizza Hut 5/4
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 20:39
  3. Pizza Hut 3/4
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 14:21
  4. Pizza hut
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 08:16
  5. Pizza hut
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar