lets dance...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    lets dance...

    har lovat dottern att titta och jag inser att jag måste då. Känns väl sådär kul...
  2. 1
    lets dance... har lovat dottern att titta och jag inser att jag måste då. Känns väl sådär kul...
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Nu ska du inte vara sån, det kan ju vara kul (säger hon som inte tittar på det alls)
  4. 2
    Nu ska du inte vara sån, det kan ju vara kul (säger hon som inte tittar på det alls)
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    ehh... jättekul! eller inte. Men har man lovat så har man och eftersom vi lär följa det tillsammans så... tack och lov slipper man ringa och rösta på eländet när man är själv
  6. 3
    ehh... jättekul! eller inte. Men har man lovat så har man och eftersom vi lär följa det tillsammans så... tack och lov slipper man ringa och rösta på eländet när man är själv
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Tänk vad pengar du sparar och du kan kanske affa samtidigt?
  8. 4
    Tänk vad pengar du sparar och du kan kanske affa samtidigt?
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Kan ju bli skitintressant o se om Gudrun klarar att dansa till höger
  10. 5
    Kan ju bli skitintressant o se om Gudrun klarar att dansa till höger
  11. Salander
    #6
    Hmm ska också se men håller på att lägga barn så har missat början. 10-åringen vill inte missa så det är bara att kolla. Hadde hoppats på större mängd manlig fägring men, men..
  12. 6
    Hmm ska också se men håller på att lägga barn så har missat början. 10-åringen vill inte missa så det är bara att kolla. Hadde hoppats på större mängd manlig fägring men, men..
  13. Medlem sedan
    May 1999
    #7
    Ha, ha, den var kul! *ler* Lite impad blir jag, jag skulle inte ens kunna gå rakt i de där skorna de har! Och det skulle krävas bräckjärn för att få på mig en sådan klänning.
  14. 7
    Ha, ha, den var kul! *ler* Lite impad blir jag, jag skulle inte ens kunna gå rakt i de där skorna de har! Och det skulle krävas bräckjärn för att få på mig en sådan klänning.

Liknande trådar

  1. Lets Dance
    By Grella in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 08:32
  2. lets dance
    By screamy76 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 13:22
  3. Lets dance..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 16:59
  4. Lets dance
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 23:21
  5. Lets Dance
    By Padre_M in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar