Är en kyss mer intim
Sex & erotik
  1. Minnete
    #1

    Är en kyss mer intim

    än vad oralsex är?

    jag har en manlig bekant som jag träffar då och då. I början kysstes vi en del men då han inte har några känslor för mig så vill han inte kyssa mig mer än när han vill att jag kysser bort mina fittsafter från hans tunga. Idag slickade han mig på lunchen. jag tror jag är hans drog för han är nykär och har nyss flyttat ihop med en tjej. Jag frågar inget för jag njuter bara av honom.

    Men är inte oralsex intimt, eller är en kyss mer intimt?
  2. 1
    Är en kyss mer intim än vad oralsex är?

    jag har en manlig bekant som jag träffar då och då. I början kysstes vi en del men då han inte har några känslor för mig så vill han inte kyssa mig mer än när han vill att jag kysser bort mina fittsafter från hans tunga. Idag slickade han mig på lunchen. jag tror jag är hans drog för han är nykär och har nyss flyttat ihop med en tjej. Jag frågar inget för jag njuter bara av honom.

    Men är inte oralsex intimt, eller är en kyss mer intimt?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Det beror på kontexten. Är man inte kär men har sex så kan en kyss vara intimare än övriga sexuella handlingar.

    Om min respektive kysste någon kontra gav henne oralsex så skulle jag ha lättare att komma över det ena iaf. Gissa vilket
  4. 2
    Det beror på kontexten. Är man inte kär men har sex så kan en kyss vara intimare än övriga sexuella handlingar.

    Om min respektive kysste någon kontra gav henne oralsex så skulle jag ha lättare att komma över det ena iaf. Gissa vilket
  5. Anonym
    #3
    Håller med. *IMT*
  6. 3
    Håller med. *IMT*
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Skulle vara intressant att höra den här mannens nyblivna sambo svara på den frågan.
  8. 4
    Skulle vara intressant att höra den här mannens nyblivna sambo svara på den frågan.
  9. Anonyma Frun
    #5
    Hehehe, ja vaaaaaad kan du mena? Jag håller med dig!
  10. 5
    Hehehe, ja vaaaaaad kan du mena? Jag håller med dig!
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    "Idag slickade han mig på lunchen. jag tror jag är hans drog för han är nykär och har nyss flyttat ihop med en tjej."

    Jag får inte ihop denna text. Han är nykär, och har just flyttat ihop med en tjej. Men har sex med dig?

    Jag tror att killen ifråga ännu inte har en aning om vad kärlek är.

    Ja, det hade ju inget med frågan att göra. Om man tar den, så har man väl hört en hel del om fnask som gärna ställer upp på det ena och det andra, men har regeln "Inga kyssar". Så det går väl att tänka så.
  12. 6
    "Idag slickade han mig på lunchen. jag tror jag är hans drog för han är nykär och har nyss flyttat ihop med en tjej."

    Jag får inte ihop denna text. Han är nykär, och har just flyttat ihop med en tjej. Men har sex med dig?

    Jag tror att killen ifråga ännu inte har en aning om vad kärlek är.

    Ja, det hade ju inget med frågan att göra. Om man tar den, så har man väl hört en hel del om fnask som gärna ställer upp på det ena och det andra, men har regeln "Inga kyssar". Så det går väl att tänka så.
  13. monka
    #7
    Inte i min värld men i en del andras tydligen.
  14. 7
    Inte i min värld men i en del andras tydligen.
  15. Anonyma Frun
    #8
    Du har sett för mycket på filmen Pretty Woman.
  16. 8
    Du har sett för mycket på filmen Pretty Woman.
  17. Medlem sedan
    Mar 2006
    #9
    Kanhända - säger hon så där? Ja, det kanske inte finns ett enda dugg sanning i det där. Men det känns inte helt omöjligt. Jaja... :-)
  18. 9
    Kanhända - säger hon så där? Ja, det kanske inte finns ett enda dugg sanning i det där. Men det känns inte helt omöjligt. Jaja... :-)
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Håller med dig. Oralsex tycker jag är väldig intimt!
  20. 10
    Håller med dig. Oralsex tycker jag är väldig intimt!
  21. Minnete
    #11
    Era svar var väl inte till så stor förklaring=) men tack för dem ändå.

    Han ringde idag och bjöd hem mig, bad mig att inte ha parfym på mig för att hans sambo skulle komma hem senare.

    Jag själv tycker att oralsex är väldigt intimt. Mer intimt än en kyss... Jag har inget och klaga på egentligen men jag blir bara en aning fundersam hur han tänker.
  22. 11
    Era svar var väl inte till så stor förklaring=) men tack för dem ändå.

    Han ringde idag och bjöd hem mig, bad mig att inte ha parfym på mig för att hans sambo skulle komma hem senare.

    Jag själv tycker att oralsex är väldigt intimt. Mer intimt än en kyss... Jag har inget och klaga på egentligen men jag blir bara en aning fundersam hur han tänker.

Liknande trådar

  1. Kom & kyss mig...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 20:11
  2. Hur är en bra kyss
    By Kyssan in forum Kärlek & relationer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 14:13
  3. Vad är en SMS-kyss??
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 15:17
  4. kyss min avf****g
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 18:34
  5. kyss mellan
    By gina in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 07:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar