*OT* Var rekommenderar ni?
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    *OT* Var rekommenderar ni?

    Om man ska åka, säg över nyår - till ett varmt ställe. 1 vecka med 6 barn, allt ifrån 13 mån. till 18 år. Var ska vi åka då? Alla förslag emottages tacksamt, allt utom Gran Canaria.
  2. 1
    *OT* Var rekommenderar ni? Om man ska åka, säg över nyår - till ett varmt ställe. 1 vecka med 6 barn, allt ifrån 13 mån. till 18 år. Var ska vi åka då? Alla förslag emottages tacksamt, allt utom Gran Canaria.
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Vart som helst egentligen, det är väl plånboken som får styra...

    Vädermässigt o reslängdsmässigt är väl kanarieöarna bästa valet, kanske Teneriffa? Jag har varit där 2 ggr, fast off season och som vuxen o jag gillade det jättemycket!
  4. 2
    Vart som helst egentligen, det är väl plånboken som får styra...

    Vädermässigt o reslängdsmässigt är väl kanarieöarna bästa valet, kanske Teneriffa? Jag har varit där 2 ggr, fast off season och som vuxen o jag gillade det jättemycket!
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Har inte något tips att komma med då jag själv rest väldigt lite men det är säkert smidigt med ett sådant ställe där det finns allt när man har barn i olika åldrar med. Själv hade jag nog åkt till ett väl beprövat resmål. Teneriffa kanske?!
  6. 3
    Har inte något tips att komma med då jag själv rest väldigt lite men det är säkert smidigt med ett sådant ställe där det finns allt när man har barn i olika åldrar med. Själv hade jag nog åkt till ett väl beprövat resmål. Teneriffa kanske?!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Det beror ju lite på vad ni är ute efter. Men jag skulle nog spana in Kap Verde om jag planerade för liknande. Inte så lång restid och framförallt ingen större tidsskillnad. Egypten är kanske också ett tänkbart alternativ eller varför inte Oman (ska vara bra har jag hört).
    ställ frågan på ressnacket också om du inte redan gjort det. Där brukar finnas resvana människor med bra tips!
  8. 4
    Det beror ju lite på vad ni är ute efter. Men jag skulle nog spana in Kap Verde om jag planerade för liknande. Inte så lång restid och framförallt ingen större tidsskillnad. Egypten är kanske också ett tänkbart alternativ eller varför inte Oman (ska vara bra har jag hört).
    ställ frågan på ressnacket också om du inte redan gjort det. Där brukar finnas resvana människor med bra tips!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Tunisien eller Egypten tror vi på här hemma!
  10. 5
    Tunisien eller Egypten tror vi på här hemma!
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    Är det inte ganska vanligt med matförgiftning i Tunisien´..?
  12. 6
    Är det inte ganska vanligt med matförgiftning i Tunisien´..?
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Är man känslig i magen bör man kanske tänka sig för både en och tre gånger innan man åker till egypten är mitt tips, har hört om måååånga som kommit hem med "faraos förbannelse", här låg hela familjen i omgångar.. MEN det var en helt okej resa måste jag säga ändå.
  14. 7
    Är man känslig i magen bör man kanske tänka sig för både en och tre gånger innan man åker till egypten är mitt tips, har hört om måååånga som kommit hem med "faraos förbannelse", här låg hela familjen i omgångar.. MEN det var en helt okej resa måste jag säga ändå.
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Gambia.... jag är helt såld på det landet.

    Jag har bestämt att vi ska åka dit över jullovet i år, ska bara få in gubben på samma spår men det ser lovande ut.
  16. 8
    Gambia.... jag är helt såld på det landet.

    Jag har bestämt att vi ska åka dit över jullovet i år, ska bara få in gubben på samma spår men det ser lovande ut.

Liknande trådar

  1. Var rekommenderar ni?
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 10:41
  2. Rekommenderar
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:33
  3. Rekommenderar...
    By Andromedae in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 14:58
  4. Rekommenderar:
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 10:16
  5. vad rekommenderar ni?
    By anna in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 16:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar