Är det bara vi som har problem
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Är det bara vi som har problem

    med att batteriluckorna till fjärrkontrollerna går sönder? Jag tror inte vi har ovanligt ovarsamma barn men de mest använda fjärrkontrollerna saknar batterilucka numera. Jag har precis "lagat" den ena med silvertejp, får se hur maken reagerar sen .
  2. 1
    Är det bara vi som har problem med att batteriluckorna till fjärrkontrollerna går sönder? Jag tror inte vi har ovanligt ovarsamma barn men de mest använda fjärrkontrollerna saknar batterilucka numera. Jag har precis "lagat" den ena med silvertejp, får se hur maken reagerar sen .
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Nej det är inte bara ni.. Vår har gått sönder trots att yngsta barnet var 17 år när TVn köptes....och han har inte varit vårdslös med fjärrkontrollen.
  4. 2
    Nej det är inte bara ni.. Vår har gått sönder trots att yngsta barnet var 17 år när TVn köptes....och han har inte varit vårdslös med fjärrkontrollen.
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Skönt det, jag har ju en klåfinger-pelle här som har svårt att låta bli fjärrkontrollen men det kanske inte bara är därför.
  6. 3
    Skönt det, jag har ju en klåfinger-pelle här som har svårt att låta bli fjärrkontrollen men det kanske inte bara är därför.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Haha! Våra saknar luckor allihopa! Ungarna byter batterier mellan dosorna för att vissa batterier tar slut och latmasken biter så hårt i dem att de inte orkar hämta nya. Till slut finns det bara ett par batterier och tio kontroller utan luckor och batterier.
  8. 4
    Haha! Våra saknar luckor allihopa! Ungarna byter batterier mellan dosorna för att vissa batterier tar slut och latmasken biter så hårt i dem att de inte orkar hämta nya. Till slut finns det bara ett par batterier och tio kontroller utan luckor och batterier.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Här har nog alla kontroller batterier om man bara får dem att stanna kvar i fjärrkontrollen.
  10. 5
    Här har nog alla kontroller batterier om man bara får dem att stanna kvar i fjärrkontrollen.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Oh no...det händer oss också..men den senaste har faktist hållt i över ett år. Men vi är i allmänhet kallade för storslarvers som låter våra barn ta våra saker. Telefoner som pajjar och även våra 2 digitalkameror...
  12. 6
    Oh no...det händer oss också..men den senaste har faktist hållt i över ett år. Men vi är i allmänhet kallade för storslarvers som låter våra barn ta våra saker. Telefoner som pajjar och även våra 2 digitalkameror...
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Grattis till en fungerande fjärrkontroll . Jag köpte en sån där mång-funktionskontroll till maken men den har inte ens kommit ur förpackningen ännu. Å andra sidan går den ju inte sönder heller då
  14. 7
    Grattis till en fungerande fjärrkontroll . Jag köpte en sån där mång-funktionskontroll till maken men den har inte ens kommit ur förpackningen ännu. Å andra sidan går den ju inte sönder heller då

Liknande trådar

  1. Är det bara jag som har problem
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 12:58
  2. bara vi som har lite problem??
    By millis m. Maya in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 11:57
  3. Är det bara jag som har problem
    By Anna med Gus in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 15:48
  4. är det bara jag som haft problem
    By mia in forum Skolbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar