är man galen eller galen..leksaker..
Småbarn
  1. pust..
    #1

    är man galen eller galen..leksaker..

    beställde precis en låda med tårta och annat leksaksgott i trä åt åt dottern som snart fyller år..men ångrade mig nästan det gick på över 600 kr och det känns kanske inte helt vettigt :-/ men kofferten med innehåll var såå fint..
    Hade eg bara tänkt ge en present en fur real friends marsvin men så dök denna upp..galen eller ej..??
  2. 1
    är man galen eller galen..leksaker.. beställde precis en låda med tårta och annat leksaksgott i trä åt åt dottern som snart fyller år..men ångrade mig nästan det gick på över 600 kr och det känns kanske inte helt vettigt :-/ men kofferten med innehåll var såå fint..
    Hade eg bara tänkt ge en present en fur real friends marsvin men så dök denna upp..galen eller ej..??
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Galen, helt klart ;-) själv var jag nära att köpa tårtor och bakelser i plycsh för ca 500 till födelsedagar i maj... galet, men ack så fint och jag vet att de skulle bli supernöjda. Men.... för mig blir värdet typ 200, tycker inte att det räcker med detta till trots för priset liksom (om ni fattar)...

    men, ibland kanske man får vara lite galna? ;-)
  4. 2
    Galen, helt klart ;-) själv var jag nära att köpa tårtor och bakelser i plycsh för ca 500 till födelsedagar i maj... galet, men ack så fint och jag vet att de skulle bli supernöjda. Men.... för mig blir värdet typ 200, tycker inte att det räcker med detta till trots för priset liksom (om ni fattar)...

    men, ibland kanske man får vara lite galna? ;-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Inte alls galen, du insåg väl vad hon skulle bli gladast för. Om det är en sådan trätårta jag tänker på så fick dottern en sådan för tre år sedan och det är fortfarande hennes absolut mest lekta leksak, och den har hållit finfint skick. Det tror jag inte man kan säga om marsvinet om några år...
  6. 3
    Inte alls galen, du insåg väl vad hon skulle bli gladast för. Om det är en sådan trätårta jag tänker på så fick dottern en sådan för tre år sedan och det är fortfarande hennes absolut mest lekta leksak, och den har hållit finfint skick. Det tror jag inte man kan säga om marsvinet om några år...
  7. Anonym
    #4
    Inte alls galen-precis vad jag behöver höra ;-) länkar en bild till den underbara ..hoppas jag..är inte så bra på att länka vidare:
    http://barnvanligt.nu/picview.asp?pid=6243&pictype=b
  8. 4
    Inte alls galen-precis vad jag behöver höra ;-) länkar en bild till den underbara ..hoppas jag..är inte så bra på att länka vidare:
    http://barnvanligt.nu/picview.asp?pid=6243&pictype=b
  9. Anonym
    #5
    Får vara galen för denna gången..har ju sålt en del av hennes gamla kläder på tradera :-)
  10. 5
    Får vara galen för denna gången..har ju sålt en del av hennes gamla kläder på tradera :-)
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Det såg ju alldeles ljuvligt ut, även om det är mycket pengar så är det garanterat värt det, du betalar för kvalitet!
  12. 6
    Det såg ju alldeles ljuvligt ut, även om det är mycket pengar så är det garanterat värt det, du betalar för kvalitet!
  13. Anonym
    #7
    visst gjorde den :-) blev så kär i den och hoppas att snurpan som fyller fyra i veckan ska bli lika kär som sin mamma.
  14. 7
    visst gjorde den :-) blev så kär i den och hoppas att snurpan som fyller fyra i veckan ska bli lika kär som sin mamma.

Liknande trådar

  1. Men kan man bli galen eller?? FB...
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-01-13, 23:08
  2. Är man galen eller?
    By KRÅKA in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 06:30
  3. Är man galen eller?
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 14:14
  4. Är jag galen eller???
    By Linuxan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 19:49
  5. galen eller...
    By maravilla in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 00:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar