Säkert borttagning, hur koppla tillbaka?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Säkert borttagning, hur koppla tillbaka?

    Hej, vi har två digitalkameror med SD-kort i familjen. När jag tar säkert borttagning och tar kortet ur datorn kan jag inte läsa in nästa kort. Hur får jag funktionen tillbaka att datorn läser in kort?
  2. 1
    Säkert borttagning, hur koppla tillbaka? Hej, vi har två digitalkameror med SD-kort i familjen. När jag tar säkert borttagning och tar kortet ur datorn kan jag inte läsa in nästa kort. Hur får jag funktionen tillbaka att datorn läser in kort?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Nu är jag inte med tror jag. Du kanske kan gå via utforskaren för att komma åt bilderna?
  4. 2
    Nu är jag inte med tror jag. Du kanske kan gå via utforskaren för att komma åt bilderna?
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    I utforskaren syns inte enheten

    Det är som att enheten är avstängd eftersom jag tog "Säkert borttagning" innan. Jag måste starta om datorn för att den fungerar igen. Men det måste väl finnas ett annat sätt för att kunna se innehållet på kortet?
  6. 3
    I utforskaren syns inte enheten Det är som att enheten är avstängd eftersom jag tog "Säkert borttagning" innan. Jag måste starta om datorn för att den fungerar igen. Men det måste väl finnas ett annat sätt för att kunna se innehållet på kortet?

Liknande trådar

  1. Borttagning av Livmoder?
    By Millapigan in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-26, 19:26
  2. Make up borttagning
    By peach in forum Hem & fritid
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 10:44
  3. Säker borttagning...
    By skrallis in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 20:21
  4. operation/borttagning
    By petrapeps in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 07:48
  5. Gratis Viruskoll/ borttagning
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar