Bästa understället?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Bästa understället?

    Jag behöver komplettera underställ idag. Vilket är underställ till barn är bäst? Det får absolut inte klia det allra minsta lilla och det vara av bra kvalitet.
  2. 1
    Bästa understället? Jag behöver komplettera underställ idag. Vilket är underställ till barn är bäst? Det får absolut inte klia det allra minsta lilla och det vara av bra kvalitet.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Vi är nöjda med barnens ullställ från ullmax.se De är klifria, varma och mjuka och sköna. Mycket prisvärda. De blir emellertid noppriga, så störs du av det så finns det säkert bättre till ett dyrare pris.
  4. 2
    Vi är nöjda med barnens ullställ från ullmax.se De är klifria, varma och mjuka och sköna. Mycket prisvärda. De blir emellertid noppriga, så störs du av det så finns det säkert bättre till ett dyrare pris.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Då kan jag rekommendera Devolds. Bra för dom som inte vill ha ullen närmast kroppen.
  6. 3
    Då kan jag rekommendera Devolds. Bra för dom som inte vill ha ullen närmast kroppen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Tack för tips! Jag köpte från COOP av alla superexklusiva ställen! Det var slut överallt jag åkte och så snubblade jag över Pierre Roberts merinounderställ till halva priset i exakt rätt storlek (den enda som fanns kvar!) när jag handlade mat, så det fick bli så. Säkert inte superkvalitet, men halva priset är halva priset och nästa år är de för små!
  8. 4
    Tack för tips! Jag köpte från COOP av alla superexklusiva ställen! Det var slut överallt jag åkte och så snubblade jag över Pierre Roberts merinounderställ till halva priset i exakt rätt storlek (den enda som fanns kvar!) när jag handlade mat, så det fick bli så. Säkert inte superkvalitet, men halva priset är halva priset och nästa år är de för små!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Jag har bara hört gott om Pierre Roberts! Berätta hur de var sen!
  10. 5
    Jag har bara hört gott om Pierre Roberts! Berätta hur de var sen!
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    ullfrotte varmast tycker jag har två olika ull underställ till mig och ullfrotte är varmast,brukar finna spå intersport.annars ha rvi haft troll från minimundus hållit bra,pop hållit bra.
  12. 6
    ullfrotte varmast tycker jag har två olika ull underställ till mig och ullfrotte är varmast,brukar finna spå intersport.annars ha rvi haft troll från minimundus hållit bra,pop hållit bra.
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Det ska jag göra! Jag är tyvärr en notorisk ull-förstörare, men jag ska göra mitt bästa för att ge det en rättvis chans.
    Det vore roligt om de var bra!
  14. 7
    Det ska jag göra! Jag är tyvärr en notorisk ull-förstörare, men jag ska göra mitt bästa för att ge det en rättvis chans.
    Det vore roligt om de var bra!
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    Vi är också jättenöjda med underställen därifrån! Köpte ullvarianten med microfiber på insidan som garanterat inte kliar. tom de stora barnen kan skrota runt i den hemma
  16. 8
    Vi är också jättenöjda med underställen därifrån! Köpte ullvarianten med microfiber på insidan som garanterat inte kliar. tom de stora barnen kan skrota runt i den hemma
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9
    devold är de absolut bästa.
    Mina äldsta tjejer har varsitt och skulle gäna leva i dem enbart om de fick
    Den äldsta är petig på li och hon har aldrig klagat på det.
  18. 9
    devold är de absolut bästa.
    Mina äldsta tjejer har varsitt och skulle gäna leva i dem enbart om de fick
    Den äldsta är petig på li och hon har aldrig klagat på det.
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Nanook. Har hållit till två slitvargar i två säsonger. Vi har testat Devolds också men de tycker att de sticks och dessutom blev det snabbt hål på knäna. Nanooks ser fortfarande nästan nya ut trotsa att de är flitigt använda både hemma och dagis.
  20. 10
    Nanook. Har hållit till två slitvargar i två säsonger. Vi har testat Devolds också men de tycker att de sticks och dessutom blev det snabbt hål på knäna. Nanooks ser fortfarande nästan nya ut trotsa att de är flitigt använda både hemma och dagis.
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Houdinis underställ - hur bra som helst! Hittas t.ex på www.uteungar.se
  22. 11
    Houdinis underställ - hur bra som helst! Hittas t.ex på www.uteungar.se

Liknande trådar

  1. Har tagit av mig understället
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-18, 13:10
  2. Wiiiiiiii! Bästa bästa dagen idag!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 14:57
  3. bästa understället?
    By Helene_med_Alexander in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 18:46
  4. bästa spar, bästa räntan?
    By Mie in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:36
  5. Bästa understället..
    By Madeleine in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 14:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar