coop hotellpremie
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    coop hotellpremie

    Jag försökte nyss hitta hotell om ett par månader i Stockholm, men det finns ingenting (inte centralt)! Jag brukar ofta boka hotell på detta sätt men har aldrig varit med om att det inte funnits flera hotell att välja på. Jag brukar i och för sig inte vara ute i så här god tid, kan det bero på att jag försöker boka för tidigt? Ska jag vänta och se? Är det någon som vet?
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  2. 1
    coop hotellpremie Jag försökte nyss hitta hotell om ett par månader i Stockholm, men det finns ingenting (inte centralt)! Jag brukar ofta boka hotell på detta sätt men har aldrig varit med om att det inte funnits flera hotell att välja på. Jag brukar i och för sig inte vara ute i så här god tid, kan det bero på att jag försöker boka för tidigt? Ska jag vänta och se? Är det någon som vet?
  3. anonymidagalla
    #2
    Ring coop och fråga. Det har vi gjort flera gånger och då fått de hotell vi vill ha.
  4. 2
    Ring coop och fråga. Det har vi gjort flera gånger och då fått de hotell vi vill ha.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Kan vara så. Vi skulle till Göteborg i somras. Två månader innan fanns bara hotell på fel sida älven, lite senare fanns det flera centrala. Coops förklaring var att hotellen själva väljer när de ska lägga upp rum på coops sida, så det kan bli lite hursomhelst.
    Prova lite senare! Eller ring.
  6. 3
    Kan vara så. Vi skulle till Göteborg i somras. Två månader innan fanns bara hotell på fel sida älven, lite senare fanns det flera centrala. Coops förklaring var att hotellen själva väljer när de ska lägga upp rum på coops sida, så det kan bli lite hursomhelst.
    Prova lite senare! Eller ring.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    tack båda

    jag ska verkligen ta och ringa. blev lite orolig där ett tag!
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  8. 4
    tack båda jag ska verkligen ta och ringa. blev lite orolig där ett tag!
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5
    Kolla på hotelbokningssajterna på nätet innan du bokar; ofta billigare än att boka med coops hotelcheck...vi gick på det en gång...snopet...
  10. 5
    Kolla på hotelbokningssajterna på nätet innan du bokar; ofta billigare än att boka med coops hotelcheck...vi gick på det en gång...snopet...
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    Va?

    Det var värst. Fast när jag jämför med vandrarghem i Stockholm så tycker jag det är jätteförmånligt att ta cooperbjudandet. Då landar man på 700 kr natten och det är knappt man får ett rum på vandrarhem för 3 pers för det priset. Nu brukar vi också ju passa på att ta så flådiga hotell vi kan, men jag ska absolut kolla upp detta. tack.
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  12. 6
    Va? Det var värst. Fast när jag jämför med vandrarghem i Stockholm så tycker jag det är jätteförmånligt att ta cooperbjudandet. Då landar man på 700 kr natten och det är knappt man får ett rum på vandrarhem för 3 pers för det priset. Nu brukar vi också ju passa på att ta så flådiga hotell vi kan, men jag ska absolut kolla upp detta. tack.
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    Va?
    Jag brukar tvärtom boka flotta hotell med coop, och sedan roa mig på hotellets hemsida och se hur många sköna pengar jag sparat.
    En gång fanns dock Ibis med på coops sida, och DET lönar sig inte alls. De kostar ju inte mer att boka direkt.
  14. 7
    Va?
    Jag brukar tvärtom boka flotta hotell med coop, och sedan roa mig på hotellets hemsida och se hur många sköna pengar jag sparat.
    En gång fanns dock Ibis med på coops sida, och DET lönar sig inte alls. De kostar ju inte mer att boka direkt.

Liknande trådar

  1. Coop Hotellpremie -fråga-
    By Piilla in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 20:53
  2. Coop hotellpremie. Fråga?
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 20:54
  3. Fråga om MedMeras hotellpremie
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 20:35
  4. Coop hotellpremie?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 20:41
  5. coop hotellpremie
    By Anonym in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar