Ilningar/stickningar i magen
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Ilningar/stickningar i magen

    Jag fick positivt utslag på ÄL test förra torsdagen och jag och sambon fick till det dagarna kring ÄL :-).

    Nu idag en vecka senare har jag känt värk i nedre delen av magen. Det känns som ilningar/stickningar/hugg lite då och då. Vad kan detta vara?

    Det var 8 år sen jag var gravid senast, jag kommer inte ihåg hur det var förra gången. Så jag känner mig som en nybörjare på nytt :-).
  2. 1
    Ilningar/stickningar i magen Jag fick positivt utslag på ÄL test förra torsdagen och jag och sambon fick till det dagarna kring ÄL :-).

    Nu idag en vecka senare har jag känt värk i nedre delen av magen. Det känns som ilningar/stickningar/hugg lite då och då. Vad kan detta vara?

    Det var 8 år sen jag var gravid senast, jag kommer inte ihåg hur det var förra gången. Så jag känner mig som en nybörjare på nytt :-).
  3. Anonym
    #2
    Kan vara befruktat ägg som fäster. Så testa du om en vecka om tanten håller sig borta.

    tummarna hålls!
  4. 2
    Kan vara befruktat ägg som fäster. Så testa du om en vecka om tanten håller sig borta.

    tummarna hålls!
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Hade själv något likande för några dagar sen. Det påminde om mensvärk och höll i sig typ 5 min. Jag har ingen aning om vad det var men vi kan ju hoppas att det är som "anonym" svaret säger...ägget fäster Eller så var det nått heeelt annat...framtiden får utvisa
  6. 3
    Hade själv något likande för några dagar sen. Det påminde om mensvärk och höll i sig typ 5 min. Jag har ingen aning om vad det var men vi kan ju hoppas att det är som "anonym" svaret säger...ägget fäster Eller så var det nått heeelt annat...framtiden får utvisa
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Ja, vi får hålla tummarna för att det var ägget som fäste som vi kände av .
    Min värk kom till och från hela eftermiddagen och kvällen igår, men idag känner jag ingenting. Kändes inte direkt som mensvärk, mer som tillfälliga hugg/ilningar.
  8. 4
    Ja, vi får hålla tummarna för att det var ägget som fäste som vi kände av .
    Min värk kom till och från hela eftermiddagen och kvällen igår, men idag känner jag ingenting. Kändes inte direkt som mensvärk, mer som tillfälliga hugg/ilningar.

Liknande trådar

  1. Alltså ilningar och stickningar
    By Norrlandsmamma in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 13:19
  2. Ilningar/stickningar fr livmodertappen
    By mea72 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 19:36
  3. Ilningar i magen..
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 18:49
  4. Ilningar och stickningar?
    By Neta in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 08:15
  5. ilningar i magen...
    By lill v.18 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar