Bästa syskonvagnen enligt dig?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Bästa syskonvagnen enligt dig?

    Finns det någon här som har lust att dela med sig av sina åsikter om olika syskonvagnar? Jag väntar ett litet syskon till min tvååring i sommar och då kommer vi behöva köpa en ny vagn. Mina tvillingar, som nu är stora, hade en dubbel-UJ som vi var jättenöjda med 2004.

    Är det fortfarande dubbel-UJ som är den smidigaste syskonvagnen, eller finns det nån bättre? Det är viktigt att den är lätt att fälla ihop och att den inte tar allt för stor plats i bilen.

    Tacksam för svar!
    Karin med Björn, Maja, Ebba och lilla Anna
  2. 1
    Bästa syskonvagnen enligt dig? Finns det någon här som har lust att dela med sig av sina åsikter om olika syskonvagnar? Jag väntar ett litet syskon till min tvååring i sommar och då kommer vi behöva köpa en ny vagn. Mina tvillingar, som nu är stora, hade en dubbel-UJ som vi var jättenöjda med 2004.

    Är det fortfarande dubbel-UJ som är den smidigaste syskonvagnen, eller finns det nån bättre? Det är viktigt att den är lätt att fälla ihop och att den inte tar allt för stor plats i bilen.

    Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    hade det varit jag hade jag inte tvekat på en UJ igen. Hade UJ mellan 04-07 och saknar en fortfarande
  4. 2
    hade det varit jag hade jag inte tvekat på en UJ igen. Hade UJ mellan 04-07 och saknar en fortfarande
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag tycker fortfarande att Inglesinas vagn på längden är BÄST. Den tar inte stor plats i bil - men det är ett bök att packa in den så den platsar nog inte på din kravspec.
  6. 3
    Jag tycker fortfarande att Inglesinas vagn på längden är BÄST. Den tar inte stor plats i bil - men det är ett bök att packa in den så den platsar nog inte på din kravspec.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Vi har en Easywalker som vi är jättenöjda med. Vi har kånkat den i och ur bilen många gånger och tycker inte det är särskilt jobbigt..
  8. 4
    Vi har en Easywalker som vi är jättenöjda med. Vi har kånkat den i och ur bilen många gånger och tycker inte det är särskilt jobbigt..

Liknande trådar

  1. Bästa syskonvagnen??
    By Fritz in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:37
  2. bästa syskonvagnen??
    By oskarzakk&? in forum Bebissnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 17:46
  3. Bästa syskonvagnen?
    By havrekaka in forum Bebissnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 18:33
  4. Bästa syskonvagnen?
    By -Esmeralda- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 08:53
  5. Bästa syskonvagnen?
    By Anonym än så länge in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar