Spruta i ansiktet
Sex & erotik
  1. Anonym kvinna
    #1

    Spruta i ansiktet

    det finns vissa män som gillar det..men inte jag. Ni män som gillar detta-beskriv varför? Vet inte varför men jag tycker det känns lite förnedrande..likadant att bli kallad kåtslyna som en man envisades med.
  2. 1
    Spruta i ansiktet det finns vissa män som gillar det..men inte jag. Ni män som gillar detta-beskriv varför? Vet inte varför men jag tycker det känns lite förnedrande..likadant att bli kallad kåtslyna som en man envisades med.
  3. Anonym
    #2
    Jag kan inte svara för min man, men jag tycker det är upphetsande att se honom komma på nära håll.
    Kåtslyna är inget han skulle säga, han säger inte mycket alls när vi älskar.
  4. 2
    Jag kan inte svara för min man, men jag tycker det är upphetsande att se honom komma på nära håll.
    Kåtslyna är inget han skulle säga, han säger inte mycket alls när vi älskar.
  5. monka
    #3
    Alla tänder vi på olika saker. Att inte gilla något är nog för att säja ifrån så får den personen ha sina fantasier omd et själv eller med nån annan.
    Det en tycker är förnedring kan en annan tycka är ämhetsbevis. Det en tycker är porrigt och äckligt tycker en annan är porrigt mumsigt.
    en del gillar llite förnedring under gemensamma vilkor, andra vill bara ha ömhet, kärlek coh gulligull.

    Inget är bättre än det andra. Det enda viktiga är att de två eller flera parter som utövar sex tillsammans gör det i samförstånd och med respekt för varandra.
  6. 3
    Alla tänder vi på olika saker. Att inte gilla något är nog för att säja ifrån så får den personen ha sina fantasier omd et själv eller med nån annan.
    Det en tycker är förnedring kan en annan tycka är ämhetsbevis. Det en tycker är porrigt och äckligt tycker en annan är porrigt mumsigt.
    en del gillar llite förnedring under gemensamma vilkor, andra vill bara ha ömhet, kärlek coh gulligull.

    Inget är bättre än det andra. Det enda viktiga är att de två eller flera parter som utövar sex tillsammans gör det i samförstånd och med respekt för varandra.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Instämmer...

    helt med monkan.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Instämmer... helt med monkan.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Precis så. Allt annat är galenskap.
  10. 5
    Precis så. Allt annat är galenskap.
  11. Anonym
    #6
    För mig är det absolut inget porrigt. Tvärt om en intimitetsgrej mellan mig och honom. Gillar man det inte ska man inte utsätta sig för det. Men att dissa det av en princip?
  12. 6
    För mig är det absolut inget porrigt. Tvärt om en intimitetsgrej mellan mig och honom. Gillar man det inte ska man inte utsätta sig för det. Men att dissa det av en princip?
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7

    Lite snuskigt och förbjudet.

    Det är väl kanske någon sådan känsla som triggar. Jag gillar att hon håller på med min kuk i största allmänhet. Jag har själv inget jättebehov av just att spruta i ansiktet, men hon gillar det vilket ju blir en stor och viktig del i ekvationen.

    Snuskprat tycker vi båda om även om jag inte brukar använda just ordet kåtslyna.
    --- Skrev tidigare under nicket Anon Üm ---
  14. 7
    Lite snuskigt och förbjudet. Det är väl kanske någon sådan känsla som triggar. Jag gillar att hon håller på med min kuk i största allmänhet. Jag har själv inget jättebehov av just att spruta i ansiktet, men hon gillar det vilket ju blir en stor och viktig del i ekvationen.

    Snuskprat tycker vi båda om även om jag inte brukar använda just ordet kåtslyna.

Liknande trådar

  1. Spruta i ansiktet
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 01:36
  2. Spruta i ansiktet:fråga till killar
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 15:24
  3. Så vad säger ni? Spruta/Ingen spruta?
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 17:49
  4. hår i ansiktet? =)
    By marman in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 20:54
  5. BUS i ansiktet?!
    By Pia in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar