El-luskam.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    El-luskam.

    Googla fram er och sätt betyg: Usel, dålig, bra, super duper fucking wonderful.
    Jag duger! Nä f*n jag är bättre än så! Jag är jag och jag är bra!
  2. 1
    El-luskam. Googla fram er och sätt betyg: Usel, dålig, bra, super duper fucking wonderful.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Googlar man fram dem? Jag trodde man köpte dem på apoteket... eller grävde ut ur badrumsskåpet??
  4. 2
    Googlar man fram dem? Jag trodde man köpte dem på apoteket... eller grävde ut ur badrumsskåpet??
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Dumma dig. Allvar i ledet! Äger du en elektrisk luskam?
  6. 3
    Dumma dig. Allvar i ledet! Äger du en elektrisk luskam?
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    http://www.babyland.se/images/news/EV001.jpg
    En sån här har jag haft.. Superbra tycker jag.
  8. 4
    http://www.babyland.se/images/news/EV001.jpg
    En sån här har jag haft.. Superbra tycker jag.
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Hänger inte med? Ska vi sätta betyg? Var? Nu har jag inte nån el-luskam (bara en nit-free), så jag vet inte. Men såna där inlägg som jag bara inte fattar väcker min nyfikenhet
  10. 5
    Hänger inte med? Ska vi sätta betyg? Var? Nu har jag inte nån el-luskam (bara en nit-free), så jag vet inte. Men såna där inlägg som jag bara inte fattar väcker min nyfikenhet
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Najjj. *pussar Kulan på magen* Men jag önskar mig en om vi får löss nån gång, för jag tror att den är härligt mordiskt tillfredsställande. Som en sån där elflugsmälla, du vet?
  12. 6
    Najjj. *pussar Kulan på magen* Men jag önskar mig en om vi får löss nån gång, för jag tror att den är härligt mordiskt tillfredsställande. Som en sån där elflugsmälla, du vet?
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Har du ingen el-luskam så får du gå! Eller förresten nit-free. Goggla fram en sådan och sätt betyg på den.

    Övertydlig: Jag behöver en luskam och den ska vara super duper fucking bäst!!
  14. 7
    Har du ingen el-luskam så får du gå! Eller förresten nit-free. Goggla fram en sådan och sätt betyg på den.

    Övertydlig: Jag behöver en luskam och den ska vara super duper fucking bäst!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Å, en sådan har vi. Trycker man länge blixtrar det om flugorna. Och ryker.

    Det vet ju inte jag förstås för så skulle inte jag göra mot flugor och getingar.
  16. 8
    Å, en sådan har vi. Trycker man länge blixtrar det om flugorna. Och ryker.

    Det vet ju inte jag förstås för så skulle inte jag göra mot flugor och getingar.
  17. Medlem sedan
    Feb 2005
    #9
    Har inte provat elkam. Nitfree behöver jag inte googla på. Den gör jobbet. Kan varmt rekommendera den.
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  18. 9
    Har inte provat elkam. Nitfree behöver jag inte googla på. Den gör jobbet. Kan varmt rekommendera den.
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    Tackar! Superbra är ett betyg gott nog för mig
  20. 10
    Tackar! Superbra är ett betyg gott nog för mig
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    Men hallå. Du ska visa mig bilden (och gärna bildtexten). Googla nu damen! *tittar strängt*
  22. 11
    Men hallå. Du ska visa mig bilden (och gärna bildtexten). Googla nu damen! *tittar strängt*
  23. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  24. 12
  25. Medlem sedan
    Nov 2008
    #13
    Håller med! Superbra!
  26. 13
    Håller med! Superbra!
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14

    Så där ja!

    Nu förtår du, ska jag klicka på länken och läsa
    Jag duger! Nä f*n jag är bättre än så! Jag är jag och jag är bra!
  28. 14
    Så där ja! Nu förtår du, ska jag klicka på länken och läsa
  29. Medlem sedan
    Nov 1998
    #15
    Min luskamsgoogling: http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/...FYsqDgodpyrwSA nit free.

    Helt okej enligt mig, men vi hade bara en superkort lusattack, och jag kan inte säga om det beror på kammen eller inte. Men enligt lusexpertisen (= mina grannar med många barn) så är den oslagbar.

    Hur som helst så slipper man ju lusmedel, och i min värld är bara det en vinst. Sen så ska den ju vara mer effektiv också. Så jag säger MVG, tror jag.
  30. 15
    Min luskamsgoogling: http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/...FYsqDgodpyrwSA nit free.

    Helt okej enligt mig, men vi hade bara en superkort lusattack, och jag kan inte säga om det beror på kammen eller inte. Men enligt lusexpertisen (= mina grannar med många barn) så är den oslagbar.

    Hur som helst så slipper man ju lusmedel, och i min värld är bara det en vinst. Sen så ska den ju vara mer effektiv också. Så jag säger MVG, tror jag.
  31. Medlem sedan
    Nov 2006
    #16
    Nä, det skulle du ju aldrig. *vet*
  32. 16
    Nä, det skulle du ju aldrig. *vet*
  33. Medlem sedan
    Sep 2003
    #17
    Så där ja. Det var väl inte så svårt

    Gör den ont? Står på lusfri.nu att den luggas lite.
  34. 17
    Så där ja. Det var väl inte så svårt

    Gör den ont? Står på lusfri.nu att den luggas lite.
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18
    Gör den ont? Står att den luggas lite.
  36. 18
    Gör den ont? Står att den luggas lite.
  37. Medlem sedan
    Feb 2005
    #19
    Vill du verkligen veta det?
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  38. 19
    Vill du verkligen veta det?
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Jag har inte kammat mig själv, men sonen - som iofs är korthårig - tyckte att den var helt okej. Lusexpertisen (grannarna) tyckte ev att den var lite meckig på långt hår. Men det är ju å andra sidan alla luskammar.
  40. 20
    Jag har inte kammat mig själv, men sonen - som iofs är korthårig - tyckte att den var helt okej. Lusexpertisen (grannarna) tyckte ev att den var lite meckig på långt hår. Men det är ju å andra sidan alla luskammar.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Elektrisk luskam
    By Trött på löss in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 13:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar