jack T
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    jack T

    E du läkare eller nåt,du verkar kunnig inom området av de jag sett tidigare
    ><((((0> o o ><((((0> oo

    BLUBB BLUBB BLUBB
  2. 1
    jack T E du läkare eller nåt,du verkar kunnig inom området av de jag sett tidigare
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Det var snällt sagt

    Vad jag arbetar som tänker jag inte specificera men det rör sig kring medicin, ja.
  4. 2
    Det var snällt sagt

    Vad jag arbetar som tänker jag inte specificera men det rör sig kring medicin, ja.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Hmmm.... nu blir jag nästan lite skum här. Men du måste ju vara under 40 va?
  6. 3
    Hmmm.... nu blir jag nästan lite skum här. Men du måste ju vara under 40 va?
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Japp.
  8. 4
    Japp.
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    men får jag fråga en sak..vad gäller hepatit c?
  10. 5
    men får jag fråga en sak..vad gäller hepatit c?
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    ja då är du inte min mans farbror i alla fall Han jobbar med något som har med medicin att göra och är gift med en jättefin man. Det passade lite med dig efter vad jag föstått.
  12. 6
    ja då är du inte min mans farbror i alla fall Han jobbar med något som har med medicin att göra och är gift med en jättefin man. Det passade lite med dig efter vad jag föstått.
  13. Medlem sedan
    Nov 2009
    #7
    Nej, det kan nog inte vara jag. Är inte farbror till någon vuxen och är inte gift.
  14. 7
    Nej, det kan nog inte vara jag. Är inte farbror till någon vuxen och är inte gift.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Hepatit C är ingen rolig sjukdom...i många fall leder det till en kronisk hepatit som i sin tur många gånger leder till skrumplever.
    Men idag finns flera behandlingsmetoder som kan hålla hepatiten i schack.
  16. 8
    Hepatit C är ingen rolig sjukdom...i många fall leder det till en kronisk hepatit som i sin tur många gånger leder till skrumplever.
    Men idag finns flera behandlingsmetoder som kan hålla hepatiten i schack.
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    Men om man nu har det..och plötsligt blir gul,feber,missfärgad urin samt avföring..då e de ju inte helt okej,de fattar jag med, men vad gör man i det fallet,för patienten?
  18. 9
    Men om man nu har det..och plötsligt blir gul,feber,missfärgad urin samt avföring..då e de ju inte helt okej,de fattar jag med, men vad gör man i det fallet,för patienten?
  19. Medlem sedan
    Nov 2009
    #10
    Fråga får du gärna men jag är absolut inget lexikon och vill inte framstå som något sånt heller.
  20. 10
    Fråga får du gärna men jag är absolut inget lexikon och vill inte framstå som något sånt heller.
  21. Medlem sedan
    Jan 2010
    #11
    *S*.... nä... det var bra en sådan där flash... TÄNK OM!!??.......Men jag fick för mig att du bor i GBG och när du sa jobbar med medicin utan att vara läkare... Ja man får för sig så mycket
  22. 11
    *S*.... nä... det var bra en sådan där flash... TÄNK OM!!??.......Men jag fick för mig att du bor i GBG och när du sa jobbar med medicin utan att vara läkare... Ja man får för sig så mycket
  23. Medlem sedan
    Nov 2009
    #12
    Skåne är det
  24. 12
    Skåne är det
  25. Medlem sedan
    Jan 2010
    #13
    ja du ser... noll koll....
  26. 13
    ja du ser... noll koll....
  27. Medlem sedan
    Apr 2006
    #14
    ne de behöver du inte Du kan se svaret till housewife..där e min fråga.
  28. 14
    ne de behöver du inte Du kan se svaret till housewife..där e min fråga.
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15
    Det finns ju flera stadier i sjukdomen, akut och kronisk...behandlingen kan se lite olika ut beroende på var man befinner sig...många får behandling med interferon och ribavirin...man kan få patienten i princip smittfri.
    Men som sagt...behandlingen kan se olika ut för olika personer, i vissa fall behandlar man inte en akut hepatit utan symtomlindrar bara den ev. ledvärken och klådan.
  30. 15
    Det finns ju flera stadier i sjukdomen, akut och kronisk...behandlingen kan se lite olika ut beroende på var man befinner sig...många får behandling med interferon och ribavirin...man kan få patienten i princip smittfri.
    Men som sagt...behandlingen kan se olika ut för olika personer, i vissa fall behandlar man inte en akut hepatit utan symtomlindrar bara den ev. ledvärken och klådan.
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Men kan man alltså få upprepade såna här gulhetsperioder?Å hur påverkar det?är de en del av processen då levern bryts ner?
  32. 16
    Men kan man alltså få upprepade såna här gulhetsperioder?Å hur påverkar det?är de en del av processen då levern bryts ner?
  33. Medlem sedan
    Nov 2009
    #17
    Fast då överlåter jag svarandet till henne

    Hon har säkert koll.
  34. 17
    Fast då överlåter jag svarandet till henne

    Hon har säkert koll.
  35. Medlem sedan
    Apr 2006
    #18
    jaa men nu verkar de som hon sagt nattinatt
  36. 18
    jaa men nu verkar de som hon sagt nattinatt

Liknande trådar

  1. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 14:39
  2. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 15:19
  3. Jack val??
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:19
  4. Vår Jack är här!!
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 12:18
  5. Jack
    By Lisa S in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar