jack T
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    jack T

    E du läkare eller nåt,du verkar kunnig inom området av de jag sett tidigare
    ><((((0> o o ><((((0> oo

    BLUBB BLUBB BLUBB
  2. 1
    jack T E du läkare eller nåt,du verkar kunnig inom området av de jag sett tidigare
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Det var snällt sagt

    Vad jag arbetar som tänker jag inte specificera men det rör sig kring medicin, ja.
  4. 2
    Det var snällt sagt

    Vad jag arbetar som tänker jag inte specificera men det rör sig kring medicin, ja.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Hmmm.... nu blir jag nästan lite skum här. Men du måste ju vara under 40 va?
  6. 3
    Hmmm.... nu blir jag nästan lite skum här. Men du måste ju vara under 40 va?
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Japp.
  8. 4
    Japp.
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    men får jag fråga en sak..vad gäller hepatit c?
  10. 5
    men får jag fråga en sak..vad gäller hepatit c?
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    ja då är du inte min mans farbror i alla fall Han jobbar med något som har med medicin att göra och är gift med en jättefin man. Det passade lite med dig efter vad jag föstått.
  12. 6
    ja då är du inte min mans farbror i alla fall Han jobbar med något som har med medicin att göra och är gift med en jättefin man. Det passade lite med dig efter vad jag föstått.
  13. Medlem sedan
    Nov 2009
    #7
    Nej, det kan nog inte vara jag. Är inte farbror till någon vuxen och är inte gift.
  14. 7
    Nej, det kan nog inte vara jag. Är inte farbror till någon vuxen och är inte gift.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Hepatit C är ingen rolig sjukdom...i många fall leder det till en kronisk hepatit som i sin tur många gånger leder till skrumplever.
    Men idag finns flera behandlingsmetoder som kan hålla hepatiten i schack.
  16. 8