Ang Ebay
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Ang Ebay

    Hur funkar d där? Som tradera eller?

    Hur forslas saken över om man handlar något och vad kostar det?
    "Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande "Hoho, kan någon ge mig lift!"
  2. 1
    Ang Ebay Hur funkar d där? Som tradera eller?

    Hur forslas saken över om man handlar något och vad kostar det?
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Det är ju olika beroende på varifrån du köper och vad portot är. Brukar gå att se vad portot är om man fyller i Sverige om de skickar hit.
  4. 2
    Det är ju olika beroende på varifrån du köper och vad portot är. Brukar gå att se vad portot är om man fyller i Sverige om de skickar hit.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Jo, jag såg under "shipping and handling" att det fanns knapp man kunde ändra på MEN om det nu inte råkar stå Sweden där, då kan man inte få hem den hit eller?? Det stod nämligen endast "Undited states"....

    Är totalt nollad som du kanske förstår
  6. 3
    Jo, jag såg under "shipping and handling" att det fanns knapp man kunde ändra på MEN om det nu inte råkar stå Sweden där, då kan man inte få hem den hit eller?? Det stod nämligen endast "Undited states"....

    Är totalt nollad som du kanske förstår
  7. Medlem sedan
    Mar 1998
    #4
    Jag antar att man alltid kan maila och fråga. Man kan ju inte få mer än ett nej. Annars är det precis som du skriver att det är där det står.
    Det går att klicka i så man bara får med de som shippar worldwide också (så man slipper bli frestad av sånt man ändå inte kan köpa ).
  8. 4
    Jag antar att man alltid kan maila och fråga. Man kan ju inte få mer än ett nej. Annars är det precis som du skriver att det är där det står.
    Det går att klicka i så man bara får med de som shippar worldwide också (så man slipper bli frestad av sånt man ändå inte kan köpa ).

Liknande trådar

  1. ebay
    By Landsbyggsmamman in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 17:22
  2. Ebay
    By zingo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:11
  3. Ebay USA ?!
    By Elin med Selma in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 20:48
  4. Ebay
    By Maggis77 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 08:26
  5. ang Ebay..
    By Martha m H-05 & M-07 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 22:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar