mens under graviditet?
Komplikationer
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    mens under graviditet?

    hejsan!

    Är gravid med vårat första barn, är i vecka 6. Igår kväll fick jag brun/rosa flytningar. nu är det mensliknade blödningar, jag blöder inte lika myckét som när jag har mens utan lite sparsam. Har molnade värk och likadana symptom som vid mens fast jag är gravid, har gjort 2 grav test båda visar +. Någon som har haft en liknade situation?? Är jätte rädd och orolig!!!
  2. 1
    mens under graviditet? hejsan!

    Är gravid med vårat första barn, är i vecka 6. Igår kväll fick jag brun/rosa flytningar. nu är det mensliknade blödningar, jag blöder inte lika myckét som när jag har mens utan lite sparsam. Har molnade värk och likadana symptom som vid mens fast jag är gravid, har gjort 2 grav test båda visar +. Någon som har haft en liknade situation?? Är jätte rädd och orolig!!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Jag har precis pratat med sjukvårdsupplysningen om detta och innan vecka elva eller så kan man ha som mens utan att det är någon fara, nödvändigtvis. Men för egen del tänker jag vara rädd ändå, klart man blir orolig! Men så du vet, det ses som normalt.
  4. 2
    Jag har precis pratat med sjukvårdsupplysningen om detta och innan vecka elva eller så kan man ha som mens utan att det är någon fara, nödvändigtvis. Men för egen del tänker jag vara rädd ändå, klart man blir orolig! Men så du vet, det ses som normalt.

Liknande trådar

  1. mens under graviditet?
    By Chokladälskare in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-27, 07:56
  2. mens under graviditet?
    By Chokladälskare in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-18, 06:51
  3. Mens och ny graviditet
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 15:26
  4. mens efter graviditet(help me)
    By mammman. in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 09:10
  5. Mens och graviditet!
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 13:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar