OB tillägg
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    OB tillägg

    vad är ob tillägget för storhelg i kommunal?Hade man full OB hela skärtorsdagen?Om man jobbar kväll på en lördag ex,får man både helg ob och kvälls ob då?
    ><((((0> o o ><((((0> oo

    BLUBB BLUBB BLUBB
  2. 1
    OB tillägg vad är ob tillägget för storhelg i kommunal?Hade man full OB hela skärtorsdagen?Om man jobbar kväll på en lördag ex,får man både helg ob och kvälls ob då?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Nej och nej... är svaren på dina frågor. Vad du har i OB vet jag ej men du har det inte hela skärtorsdagen och jobbar du helg har du helg ob.
  4. 2
    Nej och nej... är svaren på dina frågor. Vad du har i OB vet jag ej men du har det inte hela skärtorsdagen och jobbar du helg har du helg ob.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Men de är ju en röd dag?Från och med när börjar storhelgs ob på skärtorsdagen då?
  6. 3
    Men de är ju en röd dag?Från och med när börjar storhelgs ob på skärtorsdagen då?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Skärtorsdag är inte röd dag.
  8. 4
    Skärtorsdag är inte röd dag.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Skärtorsdagen är inte röd, men långfredagen är det. Dagen innan röd dag brukar man få storhelgs-ob från kl 22.
  10. 5
    Skärtorsdagen är inte röd, men långfredagen är det. Dagen innan röd dag brukar man få storhelgs-ob från kl 22.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Från kl.19 på Skärstorsdagen är det storhelgs-ob men det är för att det är dag före storhelg så det gäller en sketen tisdagskväll före julafton också t.ex. (förutsatt att onsdag är julafton då). Skärstorsdag är väl inte röd? Lika lite som Valborg..
  12. 6
    Från kl.19 på Skärstorsdagen är det storhelgs-ob men det är för att det är dag före storhelg så det gäller en sketen tisdagskväll före julafton också t.ex. (förutsatt att onsdag är julafton då). Skärstorsdag är väl inte röd? Lika lite som Valborg..
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Är de inte från 16 framåt då?fan va uselt
  14. 7
    Är de inte från 16 framåt då?fan va uselt
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    #8
    Storhelger har från kl. 19 dagen före.

    Kristihimmelfärdsdag har (vanlig) helg från kl. 16 dagen före.
  16. 8
    Storhelger har från kl. 19 dagen före.

    Kristihimmelfärdsdag har (vanlig) helg från kl. 16 dagen före.
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Det var det förr men jag har för mig att de ändrade (redan på 90-talet).. 18 eller 19 har jag för mig.. Orkar inte kolla Kommunals sida för den är allt annat än lättnavigerad!
  18. 9
    Det var det förr men jag har för mig att de ändrade (redan på 90-talet).. 18 eller 19 har jag för mig.. Orkar inte kolla Kommunals sida för den är allt annat än lättnavigerad!
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10
    O.b-tillägget tror jag ligger på mellan 92-100 för storhelg i kommunal.

    Du hade storhelg från den 31, dvs dagen innan och då från kl 19.00

    På din fråga om ob för lördagen så är det endast helg-ob som utgår. Handlar d om t.ex Påsk så får man endast storhelgen.
  20. 10
    O.b-tillägget tror jag ligger på mellan 92-100 för storhelg i kommunal.

    Du hade storhelg från den 31, dvs dagen innan och då från kl 19.00

    På din fråga om ob för lördagen så är det endast helg-ob som utgår. Handlar d om t.ex Påsk så får man endast storhelgen.
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Så du menar jag fick storhelg ob på skärtorsdagen? Okej..ja då vet jag.Sitter och kollar mina lönespec och inget stämmer..skärtorsdagen har jag inte fått nåt ob för ex..och kvälls ob har jag fått för 2 timmar fast jag jobbat myyyycket mer...sucka sucka..
  22. 11
    Så du menar jag fick storhelg ob på skärtorsdagen? Okej..ja då vet jag.Sitter och kollar mina lönespec och inget stämmer..skärtorsdagen har jag inte fått nåt ob för ex..och kvälls ob har jag fått för 2 timmar fast jag jobbat myyyycket mer...sucka sucka..

Liknande trådar

  1. Tillägg
    By Elas in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 20:51
  2. Ge tillägg?
    By janfebbarn in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 08:16
  3. Ny vb + tillägg?
    By mysaan in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 21:54
  4. ett tillägg!
    By tess81 in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 19:55
  5. tillägg
    By carita_79 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 15:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar