Träffas?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1998
    #1

    Träffas?

    Nu e snart sommaren här o vi undrar om nån har lust att ses nån dag?
    Jacob gillar Mulle Meck så kanske vi kan få till en miniträff där?
    älskar mina barn--alltid!
  2. 1
    Träffas? Nu e snart sommaren här o vi undrar om nån har lust att ses nån dag?
    Jacob gillar Mulle Meck så kanske vi kan få till en miniträff där?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Mulle Meck är toppen! Både Hugo och jag är taggade för en träff där! Man kan ha med matsäck eller gå och äta på det väldigt barnvänliga haket med förvånansvärt bra mat.

    När hade du tänkt dig?
  4. 2
    Mulle Meck är toppen! Både Hugo och jag är taggade för en träff där! Man kan ha med matsäck eller gå och äta på det väldigt barnvänliga haket med förvånansvärt bra mat.

    När hade du tänkt dig?
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3

    gärna innan juli

    Jag kan närsomhelst nästan, men inte de en sån här regning dag bara.

    Jag jobbar ju som jag gör....
    Den här veckan ser ut så här: måndag, nu fre, lör, sön den här helgen och , on, to nästa vecka o sen rullar det på likadant hela tiden...

    Så vi kanske kan ses den 21, 23 eller 24 juni.
    Efter midsommar kan jag den 29, 30 juni för sen åker vi till underbara Skåne på 11 dagars semester!!!

    Man kan inte va borta många dagar när man har tonåringar, det kanske händer nåt hemma under tiden....

    Kan nån någon av dessa dagarna????
    älskar mina barn--alltid!
  6. 3
    gärna innan juli Jag kan närsomhelst nästan, men inte de en sån här regning dag bara.

    Jag jobbar ju som jag gör....
    Den här veckan ser ut så här: måndag, nu fre, lör, sön den här helgen och , on, to nästa vecka o sen rullar det på likadant hela tiden...

    Så vi kanske kan ses den 21, 23 eller 24 juni.
    Efter midsommar kan jag den 29, 30 juni för sen åker vi till underbara Skåne på 11 dagars semester!!!

    Man kan inte va borta många dagar när man har tonåringar, det kanske händer nåt hemma under tiden....

    Kan nån någon av dessa dagarna????
  7. Medlem sedan
    Sep 1998
    #4

    gärna innan juli

    Jag kan närsomhelst nästan, men inte de en sån här regning dag bara.

    Jag jobbar ju som jag gör....
    Den här veckan ser ut så här: måndag, nu fre, lör, sön den här helgen och , on, to nästa vecka o sen rullar det på likadant hela tiden...

    Så vi kanske kan ses den 21, 23 eller 24 juni.
    Efter midsommar kan jag den 29, 30 juni för sen åker vi till underbara Skåne på 11 dagars semester!!!

    Man kan inte va borta många dagar när man har tonåringar, det kanske händer nåt hemma under tiden....

    Kan nån någon av dessa dagarna????
    älskar mina barn--alltid!
  8. 4
    gärna innan juli Jag kan närsomhelst nästan, men inte de en sån här regning dag bara.

    Jag jobbar ju som jag gör....
    Den här veckan ser ut så här: måndag, nu fre, lör, sön den här helgen och , on, to nästa vecka o sen rullar det på likadant hela tiden...

    Så vi kanske kan ses den 21, 23 eller 24 juni.
    Efter midsommar kan jag den 29, 30 juni för sen åker vi till underbara Skåne på 11 dagars semester!!!

    Man kan inte va borta många dagar när man har tonåringar, det kanske händer nåt hemma under tiden....

    Kan nån någon av dessa dagarna????
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Tyvärr är vi fullbokade fram till vr semester... V. 29 är vi dock tillgängliga för lek. Det är veckan som börjar med den 19/7. Där är 22/7 bokad men kanske ngn av de andra dagarna?
  10. 5
    Tyvärr är vi fullbokade fram till vr semester... V. 29 är vi dock tillgängliga för lek. Det är veckan som börjar med den 19/7. Där är 22/7 bokad men kanske ngn av de andra dagarna?

Liknande trådar

  1. Träffas?
    By Vimse in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-08, 18:03
  2. Träffas?
    By Fiarv in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 09:39
  3. Träffas?!?!
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 19:16
  4. Va kul det var att träffas...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 09:18
  5. Träffas?
    By jillsen in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar