Första natten i egen säng!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Första natten i egen säng!

    Nu bombar jag er men jag måste ju få berätta att Hugo valde att sova i sin egna säng i natt. Det tog över en timme att somna och det var väldigt konstigt men han tvekade aldrig - han skulle sova i sin säng minsann.

    Vi som är vana med en liten sprattelgubbe i sängen kommer nog inte kunna somna när vi plötsligt får hela sängen för oss själva!

    Ska bli spännande att se om han blir kvar i sängen hela natten eller om han vaknar och ångrar sig mitt i natten...
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Första natten i egen säng! Nu bombar jag er men jag måste ju få berätta att Hugo valde att sova i sin egna säng i natt. Det tog över en timme att somna och det var väldigt konstigt men han tvekade aldrig - han skulle sova i sin säng minsann.

    Vi som är vana med en liten sprattelgubbe i sängen kommer nog inte kunna somna när vi plötsligt får hela sängen för oss själva!

    Ska bli spännande att se om han blir kvar i sängen hela natten eller om han vaknar och ångrar sig mitt i natten...
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Hur gick det? *nyfiken* Vincent sov en hel natt i sin egen säng för första gången i sitt liv nu i veckan faktiskt. Stämmer rätt väl med storasyster som runt fyraårsåldern slutade komma till oss varje natt (men ibland kommer hon fortfarande ).
  4. 2
    Hur gick det? *nyfiken* Vincent sov en hel natt i sin egen säng för första gången i sitt liv nu i veckan faktiskt. Stämmer rätt väl med storasyster som runt fyraårsåldern slutade komma till oss varje natt (men ibland kommer hon fortfarande ).
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Nä, det slutade med att han vaknade med ett illvrål. Själv blev jag ju helt klarvaken av chocken och kunde inte somna om.

    Tror vi alla sover bäst i samma säng ännu en tid.
  6. 3
    Nä, det slutade med att han vaknade med ett illvrål. Själv blev jag ju helt klarvaken av chocken och kunde inte somna om.

    Tror vi alla sover bäst i samma säng ännu en tid.

Liknande trådar

  1. HELA NATTEN i egen säng!
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 15:07
  2. Sova i egen säng. HELA natten.
    By Maria i fabriken in forum Stora barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 17:54
  3. Första natten i egen säng
    By sterna in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 20:21
  4. Första natten i egen säng
    By -Selma- in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 21:17
  5. Första natten i sin säng...
    By Jesica in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 11:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar