Sista dagen på dagis..
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Sista dagen på dagis..

    Ja, idag går lilleman sin sista dag på dagis, till hösten börjar skolan..Känns såå konstigt..jag och fröknarna bölade lite tillsammans när han gav dem presenter. Han har gått där sen han var 15 mån och jag tycker åren har gått så himla fort. Själv längtar han jättemycket till skolan, det är bara jag som är sådär blödig! Någon mer som vet vad jag pratar om?!
  2. 1
    Sista dagen på dagis.. Ja, idag går lilleman sin sista dag på dagis, till hösten börjar skolan..Känns såå konstigt..jag och fröknarna bölade lite tillsammans när han gav dem presenter. Han har gått där sen han var 15 mån och jag tycker åren har gått så himla fort. Själv längtar han jättemycket till skolan, det är bara jag som är sådär blödig! Någon mer som vet vad jag pratar om?!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jag gick igenom samma sak i fredags! Lilleman brydde sig inte, men JAG hade svårt att slita mig och ännu svårare att inse att det var den absolut sista gången jag hämtade på dagis... Inte så att jag grät, men nog känns det konstigt att inte vara dagisförälder längre!
  4. 2
    Jag gick igenom samma sak i fredags! Lilleman brydde sig inte, men JAG hade svårt att slita mig och ännu svårare att inse att det var den absolut sista gången jag hämtade på dagis... Inte så att jag grät, men nog känns det konstigt att inte vara dagisförälder längre!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Jaa, jag är likadan! Skämmer jämnt ut ungarna genom att bli sentimental... Tips är att skaffa en sladd s fr man göra om allt igen
  6. 3
    Jaa, jag är likadan! Skämmer jämnt ut ungarna genom att bli sentimental... Tips är att skaffa en sladd s fr man göra om allt igen
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Haha, tack för tipset men han ÄR vår sladdis!! De andra är 18 och 12..så nu ska det inte bli fler!! Annars är ju bebisar väldigt mysiga och goa..hmm..nä inga dumma tankar nu..haha!!
  8. 4
    Haha, tack för tipset men han ÄR vår sladdis!! De andra är 18 och 12..så nu ska det inte bli fler!! Annars är ju bebisar väldigt mysiga och goa..hmm..nä inga dumma tankar nu..haha!!

Liknande trådar

  1. Sista dagen på dagis!
    By Ann&Lovisa Erik Alva in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 20:42
  2. Idag var sista dagen på dagis!
    By Triss in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 07:28
  3. Imorgon är det sista dagen på dagis!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 08:57
  4. sista dagen på dagis
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 09:05
  5. Sista dagen på dagis!
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 13:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar