Medium i Stockholm
Ordet är fritt
  1. Sad
    #1

    Medium i Stockholm

    Hej,

    Min pappa gick bort för en månad sedan och jag har väl kommit in i en fas då jag vill veta om han har det bra där han är.
    Antar att det är ett medium som gäller då.

    Jag undrar om någon här har besökt någon medium i Stockholms området som är pålitligt och bra. Jag har googlat och sökt på många sidor men det är inte lätt.

    Skulle uppskatta om någon kunde rekomendera ett bra medium.

    Tack och ha en trevlig sommar!
  2. 1
    Medium i Stockholm Hej,

    Min pappa gick bort för en månad sedan och jag har väl kommit in i en fas då jag vill veta om han har det bra där han är.
    Antar att det är ett medium som gäller då.

    Jag undrar om någon här har besökt någon medium i Stockholms området som är pålitligt och bra. Jag har googlat och sökt på många sidor men det är inte lätt.

    Skulle uppskatta om någon kunde rekomendera ett bra medium.

    Tack och ha en trevlig sommar!
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Hej, jag är redan tipsat ett par andra här om en kille jag har fått hjälp många gånger av. Han hittar du på:

    www.orakulum.wordpress.se

    Han håller till i Stockholm och hjälper säkert mer än gärna till. Relativt ung, men duktig!
  4. 2
    Hej, jag är redan tipsat ett par andra här om en kille jag har fått hjälp många gånger av. Han hittar du på:

    www.orakulum.wordpress.se

    Han håller till i Stockholm och hjälper säkert mer än gärna till. Relativt ung, men duktig!
  5. Sad
    #3
    Tack!!! Jag ska kontakta mediumet så snart jag sommaren är över.
    Gillade hemsidan.

    Tack och trevlig sommar
  6. 3
    Tack!!! Jag ska kontakta mediumet så snart jag sommaren är över.
    Gillade hemsidan.

    Tack och trevlig sommar
  7. Miss Leeena
    #4
    Det kan jag svara på,

    Han har det bra nu, där han är tillsammans med alla gamla släktingar, och det gör inte ont längre, han hälsar även att du inte behöver oroa dig mer, han säger att han vakar över dig och tycker att du tagit det hela bra.
    Snart kommer att ge dig ett tecken i form av att någonting kommer att ramla i golvet
  8. 4
    Det kan jag svara på,

    Han har det bra nu, där han är tillsammans med alla gamla släktingar, och det gör inte ont längre, han hälsar även att du inte behöver oroa dig mer, han säger att han vakar över dig och tycker att du tagit det hela bra.
    Snart kommer att ge dig ett tecken i form av att någonting kommer att ramla i golvet
  9. Medlem sedan
    Jul 2010
    #5
    Hej, du har ju gåvan själv!!!!
    Om du mediterar och öppnar upp dina chakran, ber om beskydd och vägledning, så kommer du få alla svaren du behöver, om din pappa har nåt att säga
    säger han det oxå men om inte
    så fär du iallafall svaren på hur han mår och hur han har det. Lycka till!!!!!!!!
  10. 5
    Hej, du har ju gåvan själv!!!!
    Om du mediterar och öppnar upp dina chakran, ber om beskydd och vägledning, så kommer du få alla svaren du behöver, om din pappa har nåt att säga
    säger han det oxå men om inte
    så fär du iallafall svaren på hur han mår och hur han har det. Lycka till!!!!!!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Nyfiken fråga, dels för att jag tycker det är alldeles för lite "trafik" här, delsför att jag vill veta: hur gör man när man öppnar sina chakran? Har alltid vetat att jag har kraftcentran och alltid undrat varför man har dem!
  12. 6
    Nyfiken fråga, dels för att jag tycker det är alldeles för lite "trafik" här, delsför att jag vill veta: hur gör man när man öppnar sina chakran? Har alltid vetat att jag har kraftcentran och alltid undrat varför man har dem!
  13. Toddie
    #7
    Ja men det vill jag också veta! Hur gör man för att öppna sina charkan??????
  14. 7
    Ja men det vill jag också veta! Hur gör man för att öppna sina charkan??????

Liknande trådar

  1. medium stockholm
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 20:41
  2. Medium.
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 15:38
  3. Medium.
    By J m K&L in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 13:30
  4. Medium
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 07:03
  5. Medium..
    By Charlotte in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar