Skön sommar + nyhet
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Skön sommar + nyhet

    Hoppas alla här har en skön sommar och att ni har lyckats pricka in soliga dagar!

    Vi har semester och njuter av familjetiden tillsammans. Så här skulle man ha det jämnt.

    En del av er vet redan och jag fattar inte varför jag inte skrivit det här än (kanske för att jag har varit lite mån om att hålla på hemligheten)..., men vi ska han trea i december.
    Enligt ultraljudet så kommer det komma en lillasyster till oss i julklapp!

    Kram på er!
  2. 1
    Skön sommar + nyhet Hoppas alla här har en skön sommar och att ni har lyckats pricka in soliga dagar!

    Vi har semester och njuter av familjetiden tillsammans. Så här skulle man ha det jämnt.

    En del av er vet redan och jag fattar inte varför jag inte skrivit det här än (kanske för att jag har varit lite mån om att hålla på hemligheten)..., men vi ska han trea i december.
    Enligt ultraljudet så kommer det komma en lillasyster till oss i julklapp!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jo, en grej till, ni som har mig på Facebook, det vore sjysst om ni inte skrev nåt där om detta... de flesta jobbarkompisar vet det fortfarande inte, så det vore lite knasigt om det kom fram till dom den vägen
  4. 2
    Jo, en grej till, ni som har mig på Facebook, det vore sjysst om ni inte skrev nåt där om detta... de flesta jobbarkompisar vet det fortfarande inte, så det vore lite knasigt om det kom fram till dom den vägen
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3
    Åh, men GRATTIS! Vad roligt!

    För övrigt är sommaren ganska lika här som hos er. Vi började med 3 veckor i husvagnen när det var varmt och soligt och nu när det är lite svalare utför vi grävarbeten i trädgården. Perfekt tajming med andra ord. Och två veckors ledighet kvar, fast maken börjar på måndag...
  6. 3
    Åh, men GRATTIS! Vad roligt!

    För övrigt är sommaren ganska lika här som hos er. Vi började med 3 veckor i husvagnen när det var varmt och soligt och nu när det är lite svalare utför vi grävarbeten i trädgården. Perfekt tajming med andra ord. Och två veckors ledighet kvar, fast maken börjar på måndag...
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Gratulerar här med, även om jag ju har vetat om det ett bra tag vid det här laget Men det är fortfarande lika kul, och jag kan inte hjälpa att jag är lite extra glad för storasysters skull att det är en lillasyster!
  8. 4
    Gratulerar här med, även om jag ju har vetat om det ett bra tag vid det här laget Men det är fortfarande lika kul, och jag kan inte hjälpa att jag är lite extra glad för storasysters skull att det är en lillasyster!
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Men GRATTIS!! Gud så roligt och spännande! Vad säger syskonen?
    Det var verkligen en trevlig nyhet . Fortsätt njuta av semestern...det gör vi med!
    Kram!
  10. 5
    Men GRATTIS!! Gud så roligt och spännande! Vad säger syskonen?
    Det var verkligen en trevlig nyhet . Fortsätt njuta av semestern...det gör vi med!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Här kommer ett officiellt grattis - hemlighetsmakare där Det är förståss superduperkul!!!

    Hoppas du och bebis mår bra - du får rapportera lite då och då så att vi hänger med. Föresten kan du väl använda vår Facebookgrupp när du blir helt officiell så att vi vet när vi kan sprida nyheten fritt.

    Massa kram!
  12. 6
    Här kommer ett officiellt grattis - hemlighetsmakare där Det är förståss superduperkul!!!

    Hoppas du och bebis mår bra - du får rapportera lite då och då så att vi hänger med. Föresten kan du väl använda vår Facebookgrupp när du blir helt officiell så att vi vet när vi kan sprida nyheten fritt.

    Massa kram!
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Grattis Vimse.
    Vad roligt att utöka familjen.
  14. 7
    Grattis Vimse.
    Vad roligt att utöka familjen.
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Tack för era grattis!
    Jo det är en stor omställning som väntar oss. I magen är det redan full fart så det är ingen tvekan om det verkligen finns nån därinne.

    Kotten är väldigt entusiastisk över lillasyster och pratar om det och planerar varje dag. Vem är hon ocn när kommer hon? Han kommer jämnt och lägger kinden mot min mage och vill känna lillasyster. "Jag älskar bebisen" säger han ofta.
    Storasyster är glad men mer fundersam. Hon tror att hon aldrig kommer älska ett nytt syskon lika mycket som hon älskar Kotten och det förstår jag att hon tror. Jag kände på samma sätt när jag bara hade ett barn och väntade ett till...
  16. 8
    Tack för era grattis!
    Jo det är en stor omställning som väntar oss. I magen är det redan full fart så det är ingen tvekan om det verkligen finns nån därinne.

    Kotten är väldigt entusiastisk över lillasyster och pratar om det och planerar varje dag. Vem är hon ocn när kommer hon? Han kommer jämnt och lägger kinden mot min mage och vill känna lillasyster. "Jag älskar bebisen" säger han ofta.
    Storasyster är glad men mer fundersam. Hon tror att hon aldrig kommer älska ett nytt syskon lika mycket som hon älskar Kotten och det förstår jag att hon tror. Jag kände på samma sätt när jag bara hade ett barn och väntade ett till...
  17. Medlem sedan
    Oct 1999
    #9
    Grattis!! Gud va roligt, välkommen till 3-barns klubben.
  18. 9
    Grattis!! Gud va roligt, välkommen till 3-barns klubben.
  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10
    Grattis vimse! Vilken trevlig julklapp! Glöm inte att rapportera sen om det går att älska en trea lika mycket som de två tidigare. (vi drömmer om en trea nån gång i framtiden)
  20. 10
    Grattis vimse! Vilken trevlig julklapp! Glöm inte att rapportera sen om det går att älska en trea lika mycket som de två tidigare. (vi drömmer om en trea nån gång i framtiden)

Liknande trådar

  1. Hoppas ni haft en skön sommar!
    By majbarn in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 14:20
  2. Öskar er alla en skön sommar!
    By majbarn in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 12:52
  3. Önskar skön sommar :D
    By meja in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 15:41
  4. Skön sommar!!!!
    By Willesmor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 16:58
  5. Ha en skön sommar!
    By ingridp in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar