Bula bakom örat
Barnsjukdomar
  1. Anonym
    #1

    Bula bakom örat

    Upptäckte nyss en bula bakom örat på min 5-åring. Är benhård. Han mår i övrigt mycket bra - och den gör inte ont alls. Andra i famljen har förkylningar på gång men inte lilkillen. Mår illa av oro. Nån som har erfarenhet?
  2. 1
    Bula bakom örat Upptäckte nyss en bula bakom örat på min 5-åring. Är benhård. Han mår i övrigt mycket bra - och den gör inte ont alls. Andra i famljen har förkylningar på gång men inte lilkillen. Mår illa av oro. Nån som har erfarenhet?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Troligtvis en körtel. Har känt de på mina barn med ibland, och just bakom öronen är det ju ben och därför känns den hård. Men fråga på BVC så slipper du oroa dig, men JAG tror ABSOLUT inte att det är ngt farligt!
  4. 2
    Troligtvis en körtel. Har känt de på mina barn med ibland, och just bakom öronen är det ju ben och därför känns den hård. Men fråga på BVC så slipper du oroa dig, men JAG tror ABSOLUT inte att det är ngt farligt!
  5. Anonym
    #3
    Tack för svar! Det är så svårt att inte oroa sig! Jag ska höra av mig till bvc om det inte försvinner inom några dagar.
  6. 3
    Tack för svar! Det är så svårt att inte oroa sig! Jag ska höra av mig till bvc om det inte försvinner inom några dagar.

Liknande trådar

  1. En räv bakom örat
    By mamma-66 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-02, 20:19
  2. Fnasig bakom örat..
    By Jolie in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 21:51
  3. Ont i örat+bakom
    By pudding* in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 23:35
  4. Ont bakom örat...
    By Monica-VV in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 10:18
  5. Sår bakom örat...
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar