jag måste skaffa mig en träningscykel
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    jag måste skaffa mig en träningscykel

    att sitta på den och trampa är det enda hittills som inte tråkar ut mig, jag tycker att jag får så snabbt resultat både på vågen och kondisen, jag kommer aldrig att ro detta i land annars känns det som.
    har ju precis flyttat och jag känner ingen här än och jag känner mig en aning uttråkad redan, jag vill ha någon att gå en promenad med el cykla ner på "stan" och dricka en kaffe med och kanske strosa runt med en stund men det kommer väl (hoppas jag)
    ska skaffa mig ett nautilus?- kort sen iallafall.
    ska ta och bada lille-man nu så på återseende anna
    Belly -1,5kg 72,5 v45
    -2,3kg 71,7 v46
  2. 1
    jag måste skaffa mig en träningscykel att sitta på den och trampa är det enda hittills som inte tråkar ut mig, jag tycker att jag får så snabbt resultat både på vågen och kondisen, jag kommer aldrig att ro detta i land annars känns det som.
    har ju precis flyttat och jag känner ingen här än och jag känner mig en aning uttråkad redan, jag vill ha någon att gå en promenad med el cykla ner på "stan" och dricka en kaffe med och kanske strosa runt med en stund men det kommer väl (hoppas jag)
    ska skaffa mig ett nautilus?- kort sen iallafall.
    ska ta och bada lille-man nu så på återseende anna
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja en träningscykel är bra att ha
  4. 2
    Ja en träningscykel är bra att ha
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja, det skulle jag också vilja ha! Eller en crosstrainer. Men, man kan ju inte få allt här i världen Hoppas du lär känna nån snart!
  6. 3
    Ja, det skulle jag också vilja ha! Eller en crosstrainer. Men, man kan ju inte få allt här i världen Hoppas du lär känna nån snart!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Ja,det är säkert bra att ha

    Men att gå på gympa eller gym är ju ett bra sätt att lära känna nya människor också!
    Kram,Bea
  8. 4
    Ja,det är säkert bra att ha Men att gå på gympa eller gym är ju ett bra sätt att lära känna nya människor också!
    Kram,Bea

Liknande trådar

  1. Jag måste skaffa en medicindosett!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 19:25
  2. Jag måste skaffa den här
    By TTUK in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 20:41
  3. Jag bara måste skaffa
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 15:12
  4. måste skaffa mig en skyffel
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 11:44
  5. Hm... måste nog skaffa mig ett
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 04:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar