Dålig planering
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Dålig planering

    Äl i dagarna och stickan visade halt utslag i fredags så då blev det övningsmys. I lördags var det starkare och då först upptäcker jag att de nya testerna jag beställt inte kommit! Har helt glömt bort att jag skanar ett litet kuvert som skulle kommit på posten.
    Fick till ett mys igår men idag ska jag smita iväg till apoteket ifall brevet inte kommit idag.'
    Tänk om jag missar äl nu....
    Som tur var jobbar sambon hemma denna veckan så vi kan för en gångs skull gardera med varannandagsmys heeeeela veckan
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
    Meningen med livet är att ge någon annans liv en mening
  2. 1
    Dålig planering Äl i dagarna och stickan visade halt utslag i fredags så då blev det övningsmys. I lördags var det starkare och då först upptäcker jag att de nya testerna jag beställt inte kommit! Har helt glömt bort att jag skanar ett litet kuvert som skulle kommit på posten.
    Fick till ett mys igår men idag ska jag smita iväg till apoteket ifall brevet inte kommit idag.'
    Tänk om jag missar äl nu....
    Som tur var jobbar sambon hemma denna veckan så vi kan för en gångs skull gardera med varannandagsmys heeeeela veckan
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Stavar som en kratta..... fick HALVT utslag i fredags och jag SAKNAR ett brev på posten.....
    Gick visst lite fort där...
  4. 2
    Stavar som en kratta..... fick HALVT utslag i fredags och jag SAKNAR ett brev på posten.....
    Gick visst lite fort där...
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Övningsmys är bra! Jag tror ni kommer pricka in det alldeles utmärkt, även utan äl-stickor, nu när sambon håller sig hemma - jag skulle vilja kalla det BRA planering!

    Jag håller tummarna stenhårt för dig gumman! Nu ska här ske befruktning så det heter duga. Kram!
  6. 3
    Övningsmys är bra! Jag tror ni kommer pricka in det alldeles utmärkt, även utan äl-stickor, nu när sambon håller sig hemma - jag skulle vilja kalla det BRA planering!

    Jag håller tummarna stenhårt för dig gumman! Nu ska här ske befruktning så det heter duga. Kram!
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4

    Hihi...

    Bara att mysa på varannan dag nu då. Det är ju inte stickorna som avgör om det ska funka eller inte...
  8. 4
    Hihi... Bara att mysa på varannan dag nu då. Det är ju inte stickorna som avgör om det ska funka eller inte...
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    fick du någon post idag? jag hoppas att testerna kommer så att ni kan pricka in äl. Skönt att sambon är hemma hela veckan :-)

    kramar
  10. 5
    fick du någon post idag? jag hoppas att testerna kommer så att ni kan pricka in äl. Skönt att sambon är hemma hela veckan :-)

    kramar

Liknande trådar

  1. Dålig planering...
    By rarasara1 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-28, 20:12
  2. Dålig planering
    By Jojie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 20:13
  3. dålig planering
    By deppig in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 18:16
  4. Dålig planering
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 08:57
  5. Dålig planering = Dålig vecka!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar