Sigge sjunger Imse Vimse!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Sigge sjunger Imse Vimse!

    Länkade precis till det här på Facebook men ifall någon här inne också vill se min goa unge visa vad han lärt sig på förskolan så kan ni kolla här:
    http://www.youtube.com/watch?v=yDQkwHdseDE

    (Känner att jag måste tillägga att jag vet att jag inte är något ess på att sjunga MEN att jag faktiskt sjunger lite bättre om jag inte äter middag samtidigt.. till mitt försvar! )
  2. 1
    Sigge sjunger Imse Vimse! Länkade precis till det här på Facebook men ifall någon här inne också vill se min goa unge visa vad han lärt sig på förskolan så kan ni kolla här:
    http://www.youtube.com/watch?v=yDQkwHdseDE

    (Känner att jag måste tillägga att jag vet att jag inte är något ess på att sjunga MEN att jag faktiskt sjunger lite bättre om jag inte äter middag samtidigt.. till mitt försvar! )
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Åååhh, såå sjukt söt han är! Nu blev jag alldeles tårögd Jättefint! Och så glad han är att han kan den Supergulligt!
  4. 2
    Åååhh, såå sjukt söt han är! Nu blev jag alldeles tårögd Jättefint! Och så glad han är att han kan den Supergulligt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Vad söt han är er lille Sigge. Elliot har knappt något tal än.

    Du sjunger också fint, Anna.
  6. 3
    Vad söt han är er lille Sigge. Elliot har knappt något tal än.

    Du sjunger också fint, Anna.
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Men så gullig han är eran Sigge, ursöt.
  8. 4
    Men så gullig han är eran Sigge, ursöt.
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Imponerande!

    Astrid kör mest den där retningsvisan, mämämäämäää och sätter upp händerna vid tinningarna, hon har liksom inte riktigt fattat galoppen
  10. 5
    Imponerande!

    Astrid kör mest den där retningsvisan, mämämäämäää och sätter upp händerna vid tinningarna, hon har liksom inte riktigt fattat galoppen
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Sjukt sött! Jag såg länken på FB men hann inte kolla just då (för mycket klätterapor err ungar i faggorna). Fatta vad de kan!!! Känns långt från Davids förmåga men det kanske är för att vi inte försökt.
  12. 6
    Sjukt sött! Jag såg länken på FB men hann inte kolla just då (för mycket klätterapor err ungar i faggorna). Fatta vad de kan!!! Känns långt från Davids förmåga men det kanske är för att vi inte försökt.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Ja han är verkligen superstolt över sin nya talang! Har fått höra Imse Vimse ett oräkneligt antal gånger idag och blir lika stolt varje gång!
  14. 7
    Ja han är verkligen superstolt över sin nya talang! Har fått höra Imse Vimse ett oräkneligt antal gånger idag och blir lika stolt varje gång!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Tack, Emma! Sigge har kommit upp med säkert 5-10 nya ord bara de senaste dagarna. Helt fantastisk vad förskolan kan bidra med!

    Och nää det gör jag inte! Men jag sjunger GÄRNA så min stämma hörs ofta fast den inte är den finaste!
  16. 8
    Tack, Emma! Sigge har kommit upp med säkert 5-10 nya ord bara de senaste dagarna. Helt fantastisk vad förskolan kan bidra med!

    Och nää det gör jag inte! Men jag sjunger GÄRNA så min stämma hörs ofta fast den inte är den finaste!
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Tack tack, jag tar åt mig hela äran!
  18. 9
    Tack tack, jag tar åt mig hela äran!
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Haha, vilken härligt visa Astrid lagt sig till med då! Är det tack vare storasyster kanske?
  20. 10
    Haha, vilken härligt visa Astrid lagt sig till med då! Är det tack vare storasyster kanske?
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11
    Jag tycker det är fascinerande hur mycket kunskap han bär inom sig och som bara helt plötsligt sådär visar sig i form av någon ny talang! Om jag själv skulle lära mig nya grejer i samma takt skulle jag lätt klå Einstein i intelligens!
  22. 11
    Jag tycker det är fascinerande hur mycket kunskap han bär inom sig och som bara helt plötsligt sådär visar sig i form av någon ny talang! Om jag själv skulle lära mig nya grejer i samma takt skulle jag lätt klå Einstein i intelligens!
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12
    det kan vara så ja, eller så är det för att hon är en sån förbenad retsticka
  24. 12
    det kan vara så ja, eller så är det för att hon är en sån förbenad retsticka
  25. Medlem sedan
    Mar 2005
    #13
    Såg det på FB men kommenterar här i stället. Så otroligt sött så man smäller av! Ludvig och jag tittade och L började göra rörelser när Sigge sjöng.
  26. 13
    Såg det på FB men kommenterar här i stället. Så otroligt sött så man smäller av! Ludvig och jag tittade och L började göra rörelser när Sigge sjöng.
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14
    Nä men ÅH VAD SÖTT att Ludvig tittade och blev inspirerad! Du skulle filmat det så kunde jag ha visat Sigge, haha!
  28. 14
    Nä men ÅH VAD SÖTT att Ludvig tittade och blev inspirerad! Du skulle filmat det så kunde jag ha visat Sigge, haha!
  29. Medlem sedan
    Nov 2008
    #15
    Vad gullig han är när han sjunger. Tänk vad de lär sig fort i denna åldern.
  30. 15
    Vad gullig han är när han sjunger. Tänk vad de lär sig fort i denna åldern.
  31. Medlem sedan
    May 2003
    #16
    Ja Sigge är som en liten svamp just nu, suger åt sig precis allt man säger och gör! Dags för oss två föräldrar att börja tänka efter före, när det gäller t.ex. svärord eller känsliga ämnen!
  32. 16
    Ja Sigge är som en liten svamp just nu, suger åt sig precis allt man säger och gör! Dags för oss två föräldrar att börja tänka efter före, när det gäller t.ex. svärord eller känsliga ämnen!

Liknande trådar

  1. Imse vimse spindel , wow..
    By mantra in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 19:58
  2. engelska imse vimse?
    By gräddnos in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 14:20
  3. Imse vimse spindel
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 07:20
  4. Imse vimse spindel
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 13:11
  5. Idun kan rörelserna til Imse Vimse!!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar