Coop Hotellpremie -fråga-
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Coop Hotellpremie -fråga-

    Är det någon som vet om hotellen brukar kolla på kupongen så det stämmer med namnet man bokar i?
    Snart höstlov och vi vill åka iväg och bada med familjen. Har fått en sådan kupong, och det lockar onekligen att betala samma pris för två nätter som för en natt!

    Har ni någon erfarenhet?


    (Ps, Även om OÄF)
  2. 1
    Coop Hotellpremie -fråga- Är det någon som vet om hotellen brukar kolla på kupongen så det stämmer med namnet man bokar i?
    Snart höstlov och vi vill åka iväg och bada med familjen. Har fått en sådan kupong, och det lockar onekligen att betala samma pris för två nätter som för en natt!

    Har ni någon erfarenhet?


    (Ps, Även om OÄF)
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Får man fråga var ni skulle bada/bo?
  4. 2
    Får man fråga var ni skulle bada/bo?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Vi har inte bestämt. Lutar nog åt Örebro igen. Men kanske slår vi till och provar Karlstad? Eller Göteborg? Men Örebro ÄR bra
    Jönköping kan jag rekomendera, där bor vi varje nyår. Då bor man ju i samma byggnad som äventyrsbadet! *smidigt*
  6. 3
    Vi har inte bestämt. Lutar nog åt Örebro igen. Men kanske slår vi till och provar Karlstad? Eller Göteborg? Men Örebro ÄR bra
    Jönköping kan jag rekomendera, där bor vi varje nyår. Då bor man ju i samma byggnad som äventyrsbadet! *smidigt*
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    är det inte så att man kan överlåta de där kupongerna har jag för mig. Står det inget på baksidan?
  8. 4
    är det inte så att man kan överlåta de där kupongerna har jag för mig. Står det inget på baksidan?
  9. Anonym
    #5
    Är det någon som vet om hotellen brukar kolla på kupongen så det stämmer med namnet man bokar i?
    Snart höstlov och vi vill åka iväg och bada med familjen. Har fått en sådan kupong, och det lockar onekligen att betala samma pris för två nätter som för en natt!

    Har ni någon erfarenhet?


    (Ps, Även om OÄF)
    För mig har dom aldrig kollat namn, och min farsa fick en av oss att använda, dvs med fel namn.
  10. 5
    Är det någon som vet om hotellen brukar kolla på kupongen så det stämmer med namnet man bokar i?
    Snart höstlov och vi vill åka iväg och bada med familjen. Har fått en sådan kupong, och det lockar onekligen att betala samma pris för två nätter som för en natt!

    Har ni någon erfarenhet?


    (Ps, Även om OÄF)
    För mig har dom aldrig kollat namn, och min farsa fick en av oss att använda, dvs med fel namn.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Vi gjorde så på semestern. Fick mammas premie & de kollade då aldrig den. Men jag ringde faktiskt till hotellet och kollade så att de va ok.
    Ska då inte va några problem för man kan ju som sagt överlåta den!
  12. 6
    Vi gjorde så på semestern. Fick mammas premie & de kollade då aldrig den. Men jag ringde faktiskt till hotellet och kollade så att de va ok.
    Ska då inte va några problem för man kan ju som sagt överlåta den!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    borde vara okej dessa säljs ju på tradera.
  14. 7
    borde vara okej dessa säljs ju på tradera.
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8
    i vårt fall var det ingen som ens kollade kupongen. Vi var i Göteborg.
  16. 8
    i vårt fall var det ingen som ens kollade kupongen. Vi var i Göteborg.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Tack för alla svar! Då kör vi på det!
    kram
  18. 9
    Tack för alla svar! Då kör vi på det!
    kram

Liknande trådar

  1. Coop hotellpremie. Fråga?
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 20:54
  2. coop hotellpremie
    By ior999 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 18:46
  3. Fråga om MedMeras hotellpremie
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 20:35
  4. Coop hotellpremie?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 20:41
  5. coop hotellpremie
    By Anonym in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar