Det var bråck!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Det var bråck!

    Idag har jag varit hos läkaren (i ett annat ärende) o passade på o fråga om magen. O visst 17 har jag bråck!!

    Kan bli bättre med situps sa läkaren (jag är tveksam eftersom jag tränade en hel del efter barn nr 2 som inte gjorde nån direkt skillnad) o annars kan man operera. Men hur kul känns det?
    (alltså med 3 kejsarsnitt vet jag hur okul det är att operera magen....)
  2. 1
    Det var bråck! Idag har jag varit hos läkaren (i ett annat ärende) o passade på o fråga om magen. O visst 17 har jag bråck!!

    Kan bli bättre med situps sa läkaren (jag är tveksam eftersom jag tränade en hel del efter barn nr 2 som inte gjorde nån direkt skillnad) o annars kan man operera. Men hur kul känns det?
    (alltså med 3 kejsarsnitt vet jag hur okul det är att operera magen....)
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Jag hade bråck när jag var liten men det växte bort. Det kanske inte gör det när man är vuxen?

    Förstår att du inte är så sugen på operation, känns ju lite som en sista utväg i de flesta fall. Hoppas att det hjälper med magträning trots tidigare erfarenheter!
  4. 2
    Jag hade bråck när jag var liten men det växte bort. Det kanske inte gör det när man är vuxen?

    Förstår att du inte är så sugen på operation, känns ju lite som en sista utväg i de flesta fall. Hoppas att det hjälper med magträning trots tidigare erfarenheter!
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Ursch det lät inge vidare! Hoppas att det biter med situps... annars får man ju hoppas att det verkligen blir bra efter en jobbig magoperation till...
  6. 3
    Ursch det lät inge vidare! Hoppas att det biter med situps... annars får man ju hoppas att det verkligen blir bra efter en jobbig magoperation till...
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Hoppas det räcker med träning då..... Sa läkaren ngt om att vara försiktig med tunga lyft osv? (Inte så lätt kanske med din goseklumo...)
  8. 4
    Hoppas det räcker med träning då..... Sa läkaren ngt om att vara försiktig med tunga lyft osv? (Inte så lätt kanske med din goseklumo...)
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Nej det sa han inte. Kanske man skulle fråga om? Okul om det blir värre som orsakar smärta.
  10. 5
    Nej det sa han inte. Kanske man skulle fråga om? Okul om det blir värre som orsakar smärta.

Liknande trådar

  1. Bråck?
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 07:26
  2. I´ve got the bråck
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 10:42
  3. Bråck
    By selmav in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 18:43
  4. fråga om Bråck
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 18:51
  5. Bråck?
    By -Mian- in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 12:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar