Hemska hemska hemska morgon!
_1012 Decemberbarn
  1. carolin.hevelius
    #1

    Hemska hemska hemska morgon!

    Buhu!
    Vaknar kl 5 av att jag behöver gå på toa. Hoppar tillbaka ner i säng sen och känner det. Mina ben är helt SLUT! Som om jag sprungit maraton inatt. Mensvärk som kommer och går i rygg och mage och sist med inte minst, sammandragningar.

    Idag är den sämsta tänkbara dagen för sånt! Vi ska köra ner till Helsingborg - övernatta där, plocka upp min son - och köra tillbaka till Karlstad.

    Mannen har inte sovit så mycket inatt då han var tvungen att fixa och trixa med papper inför stundande badrumsrenovering. Kl var säkert 1:30 innan vi kom till sängs ordentligt. Hur ska man orka?

    Jag klarar inte att köra alla 50 mil ner till Skåne med fogarna. Blir väl jag som får börja att köra så mannen kan vila sig en runda och sen får han ta mörkerkörningen.

    AJ! (sammandragning eller ja - t.o.m lite starkare)

    Bara att ta en panodil eller två och hoppa i bingen och hoppas på att allt går över.
    Sämsta tänkbara dag, lillfisen. Sämsta tänkbara dag att bråka med din mamma

    Hoppas ni får en trevlig Halloween alla! Min spenderas 100 mil i bilen <3
  2. 1
    Hemska hemska hemska morgon! Buhu!
    Vaknar kl 5 av att jag behöver gå på toa. Hoppar tillbaka ner i säng sen och känner det. Mina ben är helt SLUT! Som om jag sprungit maraton inatt. Mensvärk som kommer och går i rygg och mage och sist med inte minst, sammandragningar.

    Idag är den sämsta tänkbara dagen för sånt! Vi ska köra ner till Helsingborg - övernatta där, plocka upp min son - och köra tillbaka till Karlstad.

    Mannen har inte sovit så mycket inatt då han var tvungen att fixa och trixa med papper inför stundande badrumsrenovering. Kl var säkert 1:30 innan vi kom till sängs ordentligt. Hur ska man orka?

    Jag klarar inte att köra alla 50 mil ner till Skåne med fogarna. Blir väl jag som får börja att köra så mannen kan vila sig en runda och sen får han ta mörkerkörningen.

    AJ! (sammandragning eller ja - t.o.m lite starkare)

    Bara att ta en panodil eller två och hoppa i bingen och hoppas på att allt går över.
    Sämsta tänkbara dag, lillfisen. Sämsta tänkbara dag att bråka med din mamma

    Hoppas ni får en trevlig Halloween alla! Min spenderas 100 mil i bilen <3
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Hoppas du mår lite bättre när ni ska åka!!!! Styrkekramar till dig!!!
  4. 2
    Hoppas du mår lite bättre när ni ska åka!!!! Styrkekramar till dig!!!

Liknande trådar

  1. Hemska ex-man
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 02:23
  2. hemska hemska olycka!
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 07:32
  3. Hemska hemska jag *skäms*
    By Anomym för tillfället. in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:29
  4. Hemska, hemska kräksjuka
    By Nefertari in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 15:19
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar