Mitt hemska öga...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Mitt hemska öga...

    finns nu på bild i mitt galleri.
    Jag svimmade ju och slog pannan på vänster sida i tvättstället på Ersta Sjukhus (efter galloperation).

    Det verkar som att blodet under huden sjunker neråt, jag har en stor påse under ögat nu.

    Ngn som vet hur lång tid det tar innan en sådan har blåtira försvinner?
    The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
    Nelson Mandela
  2. 1
    Mitt hemska öga... finns nu på bild i mitt galleri.
    Jag svimmade ju och slog pannan på vänster sida i tvättstället på Ersta Sjukhus (efter galloperation).

    Det verkar som att blodet under huden sjunker neråt, jag har en stor påse under ögat nu.

    Ngn som vet hur lång tid det tar innan en sådan har blåtira försvinner?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Åf fy helvete vilken blåklocka. AJ typ! Förrutom det utseendemässiga då...

    Jag vet inte hur lång tid det tar.
  4. 2
    Åf fy helvete vilken blåklocka. AJ typ! Förrutom det utseendemässiga då...

    Jag vet inte hur lång tid det tar.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    ett ordentligt hematom, kommer nog ta ett par veckor.
  6. 3
    ett ordentligt hematom, kommer nog ta ett par veckor.
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4
    Ja, det är verkligen AJ överallt nu. Jag är ändå glad att jag inte bröt något eller slog ut tänderna.
    Alla stirra när jag går ut, de tror väl att jag är misshandlad av min man.
  8. 4
    Ja, det är verkligen AJ överallt nu. Jag är ändå glad att jag inte bröt något eller slog ut tänderna.
    Alla stirra när jag går ut, de tror väl att jag är misshandlad av min man.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Tack. kanske man kan börja försöka sminka över eländet så smått då om en vecka eller så. Nu är det bara ont.
  10. 5
    Tack. kanske man kan börja försöka sminka över eländet så smått då om en vecka eller så. Nu är det bara ont.
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Men OJ!! Vilken blåtira. Jag fick en blåtira för ett par veckor sedan då jag spelade innebandy och fick en boll på ögat. Det blev aldrig så illa som ditt blåmärke och tog ca en vecka innan det var borta.
    Stackars dig!
  12. 6
    Men OJ!! Vilken blåtira. Jag fick en blåtira för ett par veckor sedan då jag spelade innebandy och fick en boll på ögat. Det blev aldrig så illa som ditt blåmärke och tog ca en vecka innan det var borta.
    Stackars dig!
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    Aj... Krya på dig, jag har haft sånt ungefär.. kanske nån månad eller så... Tyvärr...
  14. 7
    Aj... Krya på dig, jag har haft sånt ungefär.. kanske nån månad eller så... Tyvärr...
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Ojoj, stackare! Du får nog vara glad att du inte fick nån fraktur i ansiktet!
    Kan nog ta ett par tre veckor.
  16. 8
    Ojoj, stackare! Du får nog vara glad att du inte fick nån fraktur i ansiktet!
    Kan nog ta ett par tre veckor.
  17. Medlem sedan
    Jul 2001
    #9
    Jag ramlade ju från toan på Ersta när jag svimmade och kraschade troligen mot handfatet. Det ser bara värre och värre ut.
  18. 9
    Jag ramlade ju från toan på Ersta när jag svimmade och kraschade troligen mot handfatet. Det ser bara värre och värre ut.
  19. Medlem sedan
    Jul 2001
    #10
    Aj, på dig också. Jo, jag är beredd på att det kan ta tid.
  20. 10
    Aj, på dig också. Jo, jag är beredd på att det kan ta tid.
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Men shit ! Din stackare.
    Jag fick typ en blåtira när jag piercade ögonbrynet, den var mindre än din och syntes väl i nån vecka.
  22. 11
    Men shit ! Din stackare.
    Jag fick typ en blåtira när jag piercade ögonbrynet, den var mindre än din och syntes väl i nån vecka.
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12
    Betydligt hårdare än en bandyboll fast bollen kom å andra sidan med hög fart. Jag sminkade över med foundation, hjälpte rätt bra.
  24. 12
    Betydligt hårdare än en bandyboll fast bollen kom å andra sidan med hög fart. Jag sminkade över med foundation, hjälpte rätt bra.
  25. Medlem sedan
    Jul 2001
    #13
    Jag är jätteglad att jag inte fick någon fraktur någonstans. Det här är ju bara en fråga om tid, även om det ser gräsligt ut nu.
  26. 13
    Jag är jätteglad att jag inte fick någon fraktur någonstans. Det här är ju bara en fråga om tid, även om det ser gräsligt ut nu.
  27. kerstimärta
    #14
    Men AJ!

    Gud så otäckt det såg ut.

    Tyvärr har jag inget svar på din fråga.
  28. 14
    Men AJ!

    Gud så otäckt det såg ut.

    Tyvärr har jag inget svar på din fråga.
  29. Medlem sedan
    Jul 2001
    #15
    Ja, inte är det vackert inte (får väl nästan börja fira Halloween och gå ut och skrämmas lite
  30. 15
    Ja, inte är det vackert inte (får väl nästan börja fira Halloween och gå ut och skrämmas lite
  31. Medlem sedan
    Nov 2008
    #16
  32. 16
  33. Medlem sedan
    Jul 2001
    #17
    Jag kände mig rätt uttittad i går men samtidigt kan jag ju inte stänga in mig själv i flera veckor heller.
  34. 17
    Jag kände mig rätt uttittad i går men samtidigt kan jag ju inte stänga in mig själv i flera veckor heller.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Hahaha, ja finns det några goda argument för att fira halloween så var detta ett av de bästa
  36. 18
    Hahaha, ja finns det några goda argument för att fira halloween så var detta ett av de bästa
  37. Medlem sedan
    Jul 2001
    #19
    Jag har som en påse med blod under ögat, jag vågar inte börja med smink ännu. Bandybollar kan vara nog så läskiga.
  38. 19
    Jag har som en påse med blod under ögat, jag vågar inte börja med smink ännu. Bandybollar kan vara nog så läskiga.
  39. kerstimärta
    #20
    Men såklart du inte behöver stänga in dig!

    Hoppas smärtan minskar fort iaf!
  40. 20
    Men såklart du inte behöver stänga in dig!

    Hoppas smärtan minskar fort iaf!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. jag o mitt hemska jobb...
    By lulls in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 18:18
  3. Mitt hemska liv just nu
    By Maria m Edvin in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 23:10
  4. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
  5. Mitt hemska jobb...
    By **Dame** in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 22:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar