Mitt hemska öga... - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #21

    Aj

    Gubben fick en efter en innebandymatch men den var inte ens inärheten av din. Tror det tog ett par veckor innan den var helt borta.

    Du lär nästan hänga en skylt runt halsen "Jag _ramlade_ "

    Jag en unge som i ettårsåldern vickade sin barnstol och körde en gaffel genom näsan och ut i ögat.. Det blev också så där jätteblått och jösses vad ilskna blickar jag fick ..
    Bara måste...... allt....
  2. 21
    Aj Gubben fick en efter en innebandymatch men den var inte ens inärheten av din. Tror det tog ett par veckor innan den var helt borta.

    Du lär nästan hänga en skylt runt halsen "Jag _ramlade_ "

    Jag en unge som i ettårsåldern vickade sin barnstol och körde en gaffel genom näsan och ut i ögat.. Det blev också så där jätteblått och jösses vad ilskna blickar jag fick ..
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #22
    oj hjälp. stackars dig.
  4. 22
    oj hjälp. stackars dig.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #23
    Ja, det känns som att det är läge för skylt runt halsen

    Stackars ditt lilla barn (och dig med som fick känna dis som en barnmisshandlare).
  6. 23
    Ja, det känns som att det är läge för skylt runt halsen

    Stackars ditt lilla barn (och dig med som fick känna dis som en barnmisshandlare).
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #24
    Aoe! Man är så känslig i ansiktet, tycker verkligen synd om dig! Har haft en blåtira (två faktuskt) en gång också, det var egentligen näsan som fick en smäll men det spred sig liksom till båda ögonen, såg ut som fantomen.
  8. 24
    Aoe! Man är så känslig i ansiktet, tycker verkligen synd om dig! Har haft en blåtira (två faktuskt) en gång också, det var egentligen näsan som fick en smäll men det spred sig liksom till båda ögonen, såg ut som fantomen.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #25
    Lite synd är det om mig, men som sagt så är jag glad att jag inte fick någon fraktur.
  10. 25
    Lite synd är det om mig, men som sagt så är jag glad att jag inte fick någon fraktur.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #26
    Det kan nog ta en månad ev lite mer... Oj oj oj vilken smäll det måste blivit... Jag läkte ihop på en månad, fast jag var ju sönderslagen också... Kram kram till dig hoppas du inte har det ont.
  12. 26
    Det kan nog ta en månad ev lite mer... Oj oj oj vilken smäll det måste blivit... Jag läkte ihop på en månad, fast jag var ju sönderslagen också... Kram kram till dig hoppas du inte har det ont.
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #27
    Jag fick ju min smäll i pannan så den har spridit dig neråt.


    Man vill nog hellre ha Fantomens egenskaper än hans ansikte *s*
  14. 27
    Jag fick ju min smäll i pannan så den har spridit dig neråt.


    Man vill nog hellre ha Fantomens egenskaper än hans ansikte *s*
  15. Medlem sedan
    Jul 2001
    #28
    Tack, jag minns ju din cykelolycka. Jag har ont mest överallt: efter ingångshålen till galloperationen, i ögat, i låren där jag tar min blodförtunnande sprutor man jag har fått någon slags morfintabletter (OxyNorm) som jag ska ta några dagar.

    Du läkte ju verkligen jättefint.
  16. 28
    Tack, jag minns ju din cykelolycka. Jag har ont mest överallt: efter ingångshålen till galloperationen, i ögat, i låren där jag tar min blodförtunnande sprutor man jag har fått någon slags morfintabletter (OxyNorm) som jag ska ta några dagar.

    Du läkte ju verkligen jättefint.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #29
    ja jag läkte otroligt bra och det tror jag beror delvis på att jag äter Omega3:-)
  18. 29
    ja jag läkte otroligt bra och det tror jag beror delvis på att jag äter Omega3:-)
  19. Salander
    #30
    Maj gadd!! Vad ont det ser ut. För att få bort det fortare så kan du köpa Hirudoidsalva på apoteket. Det snabbar på förloppet. Minus med den är att den luktar rätt starkt och man ska absolut inte få den i ögat.
  20. 30
    Maj gadd!! Vad ont det ser ut. För att få bort det fortare så kan du köpa Hirudoidsalva på apoteket. Det snabbar på förloppet. Minus med den är att den luktar rätt starkt och man ska absolut inte få den i ögat.
  21. Medlem sedan
    Jul 2001
    #31
    OK, får väl testa det, fast jag avskyr fisk.
  22. 31
    OK, får väl testa det, fast jag avskyr fisk.
  23. Medlem sedan
    Jul 2001
    #32
    Jag har Hirudoidsalva men jag ser nog extra hemsk ut för att jag tar blodförtunnande sprutor också.
  24. 32
    Jag har Hirudoidsalva men jag ser nog extra hemsk ut för att jag tar blodförtunnande sprutor också.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. jag o mitt hemska jobb...
    By lulls in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 18:18
  3. Mitt hemska liv just nu
    By Maria m Edvin in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 23:10
  4. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
  5. Mitt hemska jobb...
    By **Dame** in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 22:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar