Swedbanks ovala dosa!!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Swedbanks ovala dosa!!!!

    Hej,

    Håller på att bli tokig, har swedbanks ovala lilla dosa. Har tydligen skrivit fel när jag loggar in för får felmeddelandet FAIL 1. Man ska få 3 förskök innan den låser sig, men det är helt omöjligt att försöka skriva koden igen för FAIL 1 försvinner inte från dosan fast jag stänger av den och sätter på den igen. Den är helt låst och alla tangenter är "låsta". HJÄLP MIG NÅGON!
  2. 1
    Swedbanks ovala dosa!!!! Hej,

    Håller på att bli tokig, har swedbanks ovala lilla dosa. Har tydligen skrivit fel när jag loggar in för får felmeddelandet FAIL 1. Man ska få 3 förskök innan den låser sig, men det är helt omöjligt att försöka skriva koden igen för FAIL 1 försvinner inte från dosan fast jag stänger av den och sätter på den igen. Den är helt låst och alla tangenter är "låsta". HJÄLP MIG NÅGON!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    du får nog gå till banken och be om en ny dosa. Annars kan du väl ringa kundtjänst och fråga?! men jag tror du måste gå till banken.
  4. 2
    du får nog gå till banken och be om en ny dosa. Annars kan du väl ringa kundtjänst och fråga?! men jag tror du måste gå till banken.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Ring banken har du tur så kan du få hjälp över telefon.
  6. 3
    Ring banken har du tur så kan du få hjälp över telefon.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Ring telefonbanken.
  8. 4
    Ring telefonbanken.
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Jag har ringt till banken och dom hänsvisar till telefonbanken och den har jag inte. Man kan skaffa den på internetbanken men där kommer jag ju inte in utan dosan. Återstår att ta sig till bankkontor men dit är det långt. 6 mil. Kul.....
  10. 5
    Jag har ringt till banken och dom hänsvisar till telefonbanken och den har jag inte. Man kan skaffa den på internetbanken men där kommer jag ju inte in utan dosan. Återstår att ta sig till bankkontor men dit är det långt. 6 mil. Kul.....
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Vad menar du med att de hänvisar till telefonbanken utan att ge dig möjlighet att koppla upp dig på det? Har du inte någon EGEN kontaktperson? (jisses, vad bortskämd jag är med att jobba på ett Sparbankskontor). Att du inte har telefonbanken är ju DERAS miss - det "ska" ju alla kunder vara utrustade med.
  12. 6
    Vad menar du med att de hänvisar till telefonbanken utan att ge dig möjlighet att koppla upp dig på det? Har du inte någon EGEN kontaktperson? (jisses, vad bortskämd jag är med att jobba på ett Sparbankskontor). Att du inte har telefonbanken är ju DERAS miss - det "ska" ju alla kunder vara utrustade med.

Liknande trådar

  1. Min dosa
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 04:50
  2. skicka bankkort plus dosa
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:43
  3. Nån med Swedbanks 60 dagars
    By Svammelmamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 21:51
  4. LenaWilma ang dosa på Swed-
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 08:31
  5. Kan man beställa dosa..
    By LenaWilma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar