Tackar för tipset om Renässans Plus!!
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Tackar för tipset om Renässans Plus!!

    Har använt vanlig nässpray i alltför många veckor då näsan är totalt täppt när jag lägger mig ner. Jag får ju panik när jag inte kan andas. Så igår skickade jag min älskade make till apoteket (är hemma för VAB) för att köpa Renässans som det skrevs om i tidigare inlägg.
    Efter några sprayningar och utsnytningar så var det inga problem att somna. Har tom sovit hela natten och det tillhör ovanligheterna nu.

    Så jag kan verkligen rekommendera denna spray om det är fler som är täppta.

    Trevlig helg till alla!
    Ulrika, Martina-01 och Erica -04. Bor i Göteborg tillsammans med min man Mattias.
    http://www.facebook.com/ulrika.lord om nån har fb och vill lägga till mig.
  2. 1
    Tackar för tipset om Renässans Plus!! Har använt vanlig nässpray i alltför många veckor då näsan är totalt täppt när jag lägger mig ner. Jag får ju panik när jag inte kan andas. Så igår skickade jag min älskade make till apoteket (är hemma för VAB) för att köpa Renässans som det skrevs om i tidigare inlägg.
    Efter några sprayningar och utsnytningar så var det inga problem att somna. Har tom sovit hela natten och det tillhör ovanligheterna nu.

    Så jag kan verkligen rekommendera denna spray om det är fler som är täppta.

    Trevlig helg till alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Härligt! Vad glad jag blir Precis så var det för mig, därav tipset
  4. 2
    Härligt! Vad glad jag blir Precis så var det för mig, därav tipset
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Wow, vad avis jag blir! Här i Kanada finns bara någon rätt värdelös saltlösning utan sprayfunktion, funkar inte alls. Får nog be mamma att skicka en flaska, jag sover inte alls bra...
  6. 3
    Wow, vad avis jag blir! Här i Kanada finns bara någon rätt värdelös saltlösning utan sprayfunktion, funkar inte alls. Får nog be mamma att skicka en flaska, jag sover inte alls bra...
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Saltlösning i typ pipett funkar ju inte.....Ja be henne skicka några flaskor. Det känns ju betydligt bättre att använda Renässans plus istället för nezeril el liknande. Den kan man ju använda hela tiden då den inte är beroendeframkallande. Och det står att den är till för graviditets täppa.
    Lycka till!
  8. 4
    Saltlösning i typ pipett funkar ju inte.....Ja be henne skicka några flaskor. Det känns ju betydligt bättre att använda Renässans plus istället för nezeril el liknande. Den kan man ju använda hela tiden då den inte är beroendeframkallande. Och det står att den är till för graviditets täppa.
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Renässans Pollen
    By Raisa_S in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 08:48
  2. Bröstmjölk eller Renässans?
    By Pippimamma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 09:26
  3. Tackar tackar för alla
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 21:28
  4. Tackar för tipset (ida t)
    By lilltjejens mamma in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 15:12
  5. Renässans näsdroppar
    By Susanne Bf 2 juni in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar