Hur ofta
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Hur ofta

    har ni sex under ägglossningen? Lite närgången fråga kanske, men ni kan ju vara anonyma som jag
  2. 1
    Hur ofta har ni sex under ägglossningen? Lite närgången fråga kanske, men ni kan ju vara anonyma som jag
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vi körde på dagligen. Funkade finemang
  4. 2
    Vi körde på dagligen. Funkade finemang
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Så ofta det går! Dvs i bästa fall varje dag, nu för tiden. När vi "tillverkade" dottern så körde vi ett par gånger per dag runt ägglossningen, det var slitsamt... Men det gick ju bra...
  6. 3
    Så ofta det går! Dvs i bästa fall varje dag, nu för tiden. När vi "tillverkade" dottern så körde vi ett par gånger per dag runt ägglossningen, det var slitsamt... Men det gick ju bra...
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Varje dag , minst en gång per dag
    och det gav resultat denna gång !!!
  8. 4
    Varje dag , minst en gång per dag
    och det gav resultat denna gång !!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Jag har ingen koll på äl men vi kör på varannan dag i 2-3 veckor för att vara helt säkra på att täcka upp hela tiden
  10. 5
    Jag har ingen koll på äl men vi kör på varannan dag i 2-3 veckor för att vara helt säkra på att täcka upp hela tiden
  11. Medlem sedan
    Sep 2010
    #6
    Vi försökte med varannan eller varje dag en månad förut, men det blev inget och var inte spec "kul" när det blev så tvingat.
    Nu försöker vi med typ varanann dag när jag tror ÄL är nära och varje dag när jag viste att det var ÄL.
  12. 6
    Vi försökte med varannan eller varje dag en månad förut, men det blev inget och var inte spec "kul" när det blev så tvingat.
    Nu försöker vi med typ varanann dag när jag tror ÄL är nära och varje dag när jag viste att det var ÄL.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Denna gången blev det bara en gång pga att mannen inte fanns hemma så mycket. Förra månaden blev det varje dag och äen någon dag med fler gånger. Blev då gravid men slutade i tidigt mf. Återstår att se denna månaden ...
  14. 7
    Denna gången blev det bara en gång pga att mannen inte fanns hemma så mycket. Förra månaden blev det varje dag och äen någon dag med fler gånger. Blev då gravid men slutade i tidigt mf. Återstår att se denna månaden ...
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    första månaden hade vi sex två gånger dagen efter äl då min sambo var bortrest på själva äl-dagen. nu senast tog mina äl-tester slut innan jag fick positivt, men jag tror att jag hade äl två-tre dagar efter att testerna tog slut och då hade vi sex en eller två gånger, jag minns inte riktigt. men nästa månad ska vi köra järnet, nu börjar min sambo bli lite otålig också nämligen
  16. 8
    första månaden hade vi sex två gånger dagen efter äl då min sambo var bortrest på själva äl-dagen. nu senast tog mina äl-tester slut innan jag fick positivt, men jag tror att jag hade äl två-tre dagar efter att testerna tog slut och då hade vi sex en eller två gånger, jag minns inte riktigt. men nästa månad ska vi köra järnet, nu börjar min sambo bli lite otålig också nämligen

Liknande trådar

  1. Hur ofta?
    By 3an in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 07:31
  2. Ont i huvudet ofta ofta.....Varför??
    By annahpo in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 09:13
  3. Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 20:08
  4. Hur ofta mat?
    By fimbles in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 18:51
  5. Amma ofta - för ofta?
    By Nina02&07 in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 09:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar