Tips på julpyssel!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Tips på julpyssel!

    Jag kommer säkert inte med någon nyhet. Men för mig, en person som är värdelös på allt med pyssel, kom på att till jul så ska vi, vi=familjen, ska måla våra egena julkulor med samtliga familjemedlemmars namn på.

    Ni med pysselerfarenhet! Är det jättesvårt att måla på glas???
  2. 1
    Tips på julpyssel! Jag kommer säkert inte med någon nyhet. Men för mig, en person som är värdelös på allt med pyssel, kom på att till jul så ska vi, vi=familjen, ska måla våra egena julkulor med samtliga familjemedlemmars namn på.

    Ni med pysselerfarenhet! Är det jättesvårt att måla på glas???
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    nej det är det absolut inte. Det gäller bara att ha rätt sorts färg. jag tänkte direkt på att använda "fönsterfärg" kanske som man dessutom kan pilla bort om man gör fel. Kolla i pysselaffären så kan de säkert hjälpa dig (om du inte redan fått hjälp)
  4. 2
    nej det är det absolut inte. Det gäller bara att ha rätt sorts färg. jag tänkte direkt på att använda "fönsterfärg" kanske som man dessutom kan pilla bort om man gör fel. Kolla i pysselaffären så kan de säkert hjälpa dig (om du inte redan fått hjälp)

Liknande trådar

  1. Tips på julpyssel
    By annchen in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-21, 00:42
  2. Julpyssel
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 16:33
  3. Julpyssel?
    By indra76 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 08:54
  4. Julpyssel tips
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 15:00
  5. Julpyssel tips önskas
    By Smeralda in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 19:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar