Ni medicinkunniga...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Ni medicinkunniga...

    Jag gnällde ju över ÄL-ont tidigare idag, vilket onekligen stämmer. Men eftersom jag inte är som jag ska alltid, kan jag ju inte bara gå runt med EN åkomma, det vore ju helt olikt mig.

    Illa har jag mått hela dagen, och nu börjar det göra lite ont åt njurhållet till (haft njursten innan, så jag vet var njurarna sitter om man säger så...) och när jag var på toa, tyckte jag att det var lite skum färg på kisset. Nästan som om det var lite blod i.

    Så min fråga till er: Akuten nästa eller Alvedon under natten och VC i morgon? Jag är ju sådääär pigg på att dra till sjukhuset nu, så jag hoppas att ni säger VC i morgon, men inser samtidigt att ni nog vet bäst (åtminstone de ssk och blivande ssk som brukar rälla runt här )
  2. 1
    Ni medicinkunniga... Jag gnällde ju över ÄL-ont tidigare idag, vilket onekligen stämmer. Men eftersom jag inte är som jag ska alltid, kan jag ju inte bara gå runt med EN åkomma, det vore ju helt olikt mig.

    Illa har jag mått hela dagen, och nu börjar det göra lite ont åt njurhållet till (haft njursten innan, så jag vet var njurarna sitter om man säger så...) och när jag var på toa, tyckte jag att det var lite skum färg på kisset. Nästan som om det var lite blod i.

    Så min fråga till er: Akuten nästa eller Alvedon under natten och VC i morgon? Jag är ju sådääär pigg på att dra till sjukhuset nu, så jag hoppas att ni säger VC i morgon, men inser samtidigt att ni nog vet bäst (åtminstone de ssk och blivande ssk som brukar rälla runt här )
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    Jadu, klart du ska kolla upp det. Men om smärtorna inte är oliiiidliga och blodet inte forsar, så lär du nog överleva om du avvaktar till morgondagen....
  4. 2
    Jadu, klart du ska kolla upp det. Men om smärtorna inte är oliiiidliga och blodet inte forsar, så lär du nog överleva om du avvaktar till morgondagen....
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Precis det svar jag ville ha! Tack.
  6. 3
    Precis det svar jag ville ha! Tack.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Jag skulle vänta tills imorgon jag
  8. 4
    Jag skulle vänta tills imorgon jag
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Lysande svar från dig med, min kära housewife.
  10. 5
    Lysande svar från dig med, min kära housewife.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    här får man alltid de svar man vill ha
  12. 6
    här får man alltid de svar man vill ha

Liknande trådar

  1. Medicinkunniga, hjälp!!
    By Fritz in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 12:54
  2. Medicinkunniga- hjälp!!
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 15:16
  3. Medicinkunniga-hjälp!!
    By Fritz in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 10:52
  4. Ni medicinkunniga, infektionsprover?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 14:47
  5. Medicinkunniga!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar