Var köpa minikula?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Var köpa minikula?

    Min dotter vill absolut ha en glaskula i julklapp, en minimini, mindre än de vanliga. Var hittar man det?
  2. 1
    Var köpa minikula? Min dotter vill absolut ha en glaskula i julklapp, en minimini, mindre än de vanliga. Var hittar man det?
  3. Anonym
    #2
    Jag skulle gärna vilja hjälpa dig, men jag förstår inte vad för slags kula du menar, menar du en glaskula att spå i eller menar du en som innehåller något (sånt med vatten och snö mm), eller vilken sort glaskula menar du?
  4. 2
    Jag skulle gärna vilja hjälpa dig, men jag förstår inte vad för slags kula du menar, menar du en glaskula att spå i eller menar du en som innehåller något (sånt med vatten och snö mm), eller vilken sort glaskula menar du?
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Bara en sån där som man spelar med! Fast mindre... Vanliga kulor som man har i kulpåse, fast min dotter vill ha mindre - jag vet att det finns eftersom hon har haft en som hon bytt till sig, men jag vet inte var man hittar dem.
  6. 3
    Bara en sån där som man spelar med! Fast mindre... Vanliga kulor som man har i kulpåse, fast min dotter vill ha mindre - jag vet att det finns eftersom hon har haft en som hon bytt till sig, men jag vet inte var man hittar dem.

Liknande trådar

  1. Är så velig köpa eller inte köpa..
    By oja39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-01-04, 16:12
  2. jahapp, att köpa eller inte köpa
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-23, 15:09
  3. Var köpa minikula?
    By katt_ in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 16:28
  4. Skofoton - att köpa eller inte köpa?
    By pudding* in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 20:29
  5. Köpa eller inte köpa-det är frågan?
    By Ingen alls in forum Antikrundan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar