Arg så jag kokar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Arg så jag kokar

    Suttit och kramat om dottern, som berättat mer nu. han följde tydligen efter henne en bit.. O hon trodde att han stog o väntade på att dom andra barnen skulle gå. hon såg honom en stund innan nämligen.
    HOn är rädd och ledsen.. frågar om hon får sova hos oss i natt, säger att hon aldrig mer vill gå ut och leka och att jag måste vara med henne.
    FY FAN!!!! för djävla idioter till svin pedofileer som ger sig på små barn.
    Kokar av ilska. Hon ska inte behöva vara såhär ledsen och och rädd. Hon är 7 år. Hon ska få vara ett oskyldigt barn som kan leka och hoppa i en snöhög på baksidan en vinter utan att oroa sig.
    Jag blir så arg och ledsen o hennes vägnar. Hatar att se min dotter såhär ledsen och orolig.
    Ska prata med skolan på måndag och även närpolisen som tyvärr har stängt nu.
  2. 1
    Arg så jag kokar Suttit och kramat om dottern, som berättat mer nu. han följde tydligen efter henne en bit.. O hon trodde att han stog o väntade på att dom andra barnen skulle gå. hon såg honom en stund innan nämligen.
    HOn är rädd och ledsen.. frågar om hon får sova hos oss i natt, säger att hon aldrig mer vill gå ut och leka och att jag måste vara med henne.
    FY FAN!!!! för djävla idioter till svin pedofileer som ger sig på små barn.
    Kokar av ilska. Hon ska inte behöva vara såhär ledsen och och rädd. Hon är 7 år. Hon ska få vara ett oskyldigt barn som kan leka och hoppa i en snöhög på baksidan en vinter utan att oroa sig.
    Jag blir så arg och ledsen o hennes vägnar. Hatar att se min dotter såhär ledsen och orolig.
    Ska prata med skolan på måndag och även närpolisen som tyvärr har stängt nu.
  3. mandelblomma
    #2
    ring vanliga polisen!
    hade en liknande situation med ett av barnen och vi ringde vanliga polisen på kvällen, de skickade flera bilar och tog det på stort allvar. Kom polis hem till oss och förhörde sonen.
  4. 2
    ring vanliga polisen!
    hade en liknande situation med ett av barnen och vi ringde vanliga polisen på kvällen, de skickade flera bilar och tog det på stort allvar. Kom polis hem till oss och förhörde sonen.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Usch vad otäckt!!

    Hon lät så himla rådig din dotter, jag sitter här och ryser massor..
    Går det inte anmäla direkt till polisen? Det måste gå. Usch vad obehagligt!
  6. 3
    Usch vad otäckt!!

    Hon lät så himla rådig din dotter, jag sitter här och ryser massor..
    Går det inte anmäla direkt till polisen? Det måste gå. Usch vad obehagligt!
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Va!!
    Vännen, vad hemskt.
    Gav han sig på din dotter??Säger samma sak ring polisen!
  8. 4
    Va!!
    Vännen, vad hemskt.
    Gav han sig på din dotter??Säger samma sak ring polisen!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    polisen är informerad, dom tog bara in uppgifterna, kkallade det ett underlag, inte en anmälan utan ett underlag ifall det kom in fler uppgifter.
  10. 5
    polisen är informerad, dom tog bara in uppgifterna, kkallade det ett underlag, inte en anmälan utan ett underlag ifall det kom in fler uppgifter.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    det e anmält. men dom tipsade om att jag även kunde kontakta närpolisen.
  12. 6
    det e anmält. men dom tipsade om att jag även kunde kontakta närpolisen.
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    VA?!?! *kräks*
  14. 7
    VA?!?! *kräks*
  15. monka
    #8
    Polisanmäl! Han kan ju vara i fler områden, här vet jag för nåt år sen en som sågs på flera områden. Såna skulle fan kastreras!!
  16. 8
    Polisanmäl! Han kan ju vara i fler områden, här vet jag för nåt år sen en som sågs på flera områden. Såna skulle fan kastreras!!
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Förstår verkligen att du är arg. Sänder kram till er båda! Ingen ska behöva gå igenom sånt!!!!
  18. 9
    Förstår verkligen att du är arg. Sänder kram till er båda! Ingen ska behöva gå igenom sånt!!!!
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    han försökte locka med henne, då gick hon hem, svarade inte honom, då gick han efter med hunden som morrade. men det va väldigt nära hem tack o lov. vår baksida. så hon sprang runt huset och in.
    polisen har jag ringt, men dom tyckte jag kunde ringa närpolisen också.
  20. 10
    han försökte locka med henne, då gick hon hem, svarade inte honom, då gick han efter med hunden som morrade. men det va väldigt nära hem tack o lov. vår baksida. så hon sprang runt huset och in.
    polisen har jag ringt, men dom tyckte jag kunde ringa närpolisen också.
  21. monka
    #11
    såg att det var gjort... thank god!
  22. 11
    såg att det var gjort... thank god!
  23. Medlem sedan
    Dec 2010
    #12
    Jag såg det nu efteråt. Duktig tjej!!
  24. 12
    Jag såg det nu efteråt. Duktig tjej!!
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    jag e så arg. tack o lov en rådig dotter som kom in till mamma på en gång. och smet ifrån honom. men njag e så arg och hon så ledsen o orolig.
  26. 13
    jag e så arg. tack o lov en rådig dotter som kom in till mamma på en gång. och smet ifrån honom. men njag e så arg och hon så ledsen o orolig.
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Ja, hade jag sett honom eller får reda på vem det är... så ska jag definitivt slipa stora saxen om han kommer i närheten igen.
  28. 14
    Ja, hade jag sett honom eller får reda på vem det är... så ska jag definitivt slipa stora saxen om han kommer i närheten igen.
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    tänker mest på hur jag kan hjälpa henne över det här. När jag är hemma är en sak, men vi bor precis brevid skolan. hur kommer hon känna sig där på rasterna? hon kommer ju därifrån se själva gångvägen där han va efter henne. är orolig för hur hon kommer hantera det här o hur jag bäst hjälper henne.
  30. 15
    tänker mest på hur jag kan hjälpa henne över det här. När jag är hemma är en sak, men vi bor precis brevid skolan. hur kommer hon känna sig där på rasterna? hon kommer ju därifrån se själva gångvägen där han va efter henne. är orolig för hur hon kommer hantera det här o hur jag bäst hjälper henne.
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16
    Fy, stackars liten! Bra att du pratar med skolan och när polisen också. Kan du inte ring till vanliga polisen igen och ge de nya uppgifterna? De borde ju komma ut och höra efter ifall någon annan sett något!
  32. 16
    Fy, stackars liten! Bra att du pratar med skolan och när polisen också. Kan du inte ring till vanliga polisen igen och ge de nya uppgifterna? De borde ju komma ut och höra efter ifall någon annan sett något!
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    dom verkade måttligt intresserade. så jag tror inte det gör någon skillnad. och han är ju långt borta. jag har själv redan hört med närmst grannen, o dom såg inget.
  34. 17
    dom verkade måttligt intresserade. så jag tror inte det gör någon skillnad. och han är ju långt borta. jag har själv redan hört med närmst grannen, o dom såg inget.
  35. mandelblomma
    #18
    ok här skickade de direkt ut två patruller att leta och förhörde sonen...
  36. 18
    ok här skickade de direkt ut två patruller att leta och förhörde sonen...
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19
    stackars lilla tjej, håller med dig. hon ska vara ett oskyldigt barm och inte behöva ta i tur med sånna saker nu. Var stark och finns hos henne. vilken tuff press även på dig. önskar er all lycka till och att detta ordnar sig snabbt
  38. 19
    stackars lilla tjej, håller med dig. hon ska vara ett oskyldigt barm och inte behöva ta i tur med sånna saker nu. Var stark och finns hos henne. vilken tuff press även på dig. önskar er all lycka till och att detta ordnar sig snabbt
  39. Medlem sedan
    Feb 2007
    #20
    Du måste prata med skolan! Jag menar, fler barn
    går väl på den gångvägen?
  40. 20
    Du måste prata med skolan! Jag menar, fler barn
    går väl på den gångvägen?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kokar
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 22:56
  2. Nu kokar jag
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 10:11
  3. Arg så jag kokar!!!
    By Annicka in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:19
  4. Jag kokar!!!
    By Anonym idag in forum Svartsjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:57
  5. Arg så det kokar!!!
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar