ta bort kisslukt!!!???!!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    ta bort kisslukt!!!???!!

    Hej!

    I förrgår råkade våran dotter kissa i våran soffa. Och den luktar massa urin nu går man in i rummet luktar det kiss !

    Våran soffa e i ett annorlunda material, de e tyg men ändå lite skinn lite mocca aktikt med. jag tvättade ju på själva tyget de höll ju men blev lite stelt. Men de sitter väl i soffa och man kan ej ta bort delarna eller något sånt.

    Så hur ska jag få bort lukten ??

    passar frågan i ett annat ämne ?

    ..
    Jag lever inte för att jag måste utan för att jag vill
  2. 1
    ta bort kisslukt!!!???!! Hej!

    I förrgår råkade våran dotter kissa i våran soffa. Och den luktar massa urin nu går man in i rummet luktar det kiss !

    Våran soffa e i ett annorlunda material, de e tyg men ändå lite skinn lite mocca aktikt med. jag tvättade ju på själva tyget de höll ju men blev lite stelt. Men de sitter väl i soffa och man kan ej ta bort delarna eller något sånt.

    Så hur ska jag få bort lukten ??

    passar frågan i ett annat ämne ?

    ..
  3. Anonym
    #2
    inne på En bra idé brukar det finnas svar på sånt
  4. 2
    inne på En bra idé brukar det finnas svar på sånt
  5. Anonym
    #3
    Ursäkta, det snacket finns visst inte längre, men du kanske kan använda sökfunktionen där. Tyvärr vet jag inte själv hur du ska få bort lukten. Är det en lös soffkudde kanske ordentlig vädring kan hjälpa, annars vet jag inte.
  6. 3
    Ursäkta, det snacket finns visst inte längre, men du kanske kan använda sökfunktionen där. Tyvärr vet jag inte själv hur du ska få bort lukten. Är det en lös soffkudde kanske ordentlig vädring kan hjälpa, annars vet jag inte.
  7. Liz*
    #4
    Tvätta som man gör när man tvättar bilstolar, man blöter ned och suger upp och blöter ned och suger upp, har du en "dammsugare" som kan suga vatten hjälper det mycket.
  8. 4
    Tvätta som man gör när man tvättar bilstolar, man blöter ned och suger upp och blöter ned och suger upp, har du en "dammsugare" som kan suga vatten hjälper det mycket.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
  10. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    vet inte om det är försent, men har hört att man kan ösa över potatismjöl som drar till sig fukten och därmed lukten!
  11. 6
    vet inte om det är försent, men har hört att man kan ösa över potatismjöl som drar till sig fukten och därmed lukten!

Liknande trådar

  1. Apropå kisslukt
    By abrapalabra in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 17:10
  2. Kisslukt.
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 17:05
  3. Går det att få bort kisslukt ur madrass?
    By Lena m T,N,I in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 18:29
  4. Hur få bort kisslukt från kläder?
    By Mio_nr1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 15:30
  5. Kisslukt
    By _mammamia_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar