Så arg att jag nästan kokar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Så arg att jag nästan kokar

    På mina barns skola (och min arbetsplats) finns det en brokig samling barn och föräldrar från livets alla banor. Tyvärr finns det en pappa som är från en egen bana eller snarare en egen planet!

    Han har nog aldrig jobbat en sekund i sitt liv utan går omkring och hittar fel hos ALLA andra och skäller till höger och vänster. Idag var det en stackars dagmamma som fick en lång harang av hotelser av honom då hon hade sagt till hans son att inte kasta sand på andra. Han hotade henne med att sa hon ett till ord till hans son skulle hon hamna på sjukhus osv. Hon höll sig lugn och sa inte mycket emot förutom att han inte skrämde henne.

    Det var massor med andra föräldrar och barn där då det var vid hämtningen vid skolans slut. Jag gick fram till henne och sa att det hela var oacceptabelt och att hon måste anmäla händelsen till åtminstone rektor. Hon bad mig följa med så nu ska jag ikväll skriva ner min version av vad som hände. Han såg att jag följde med henne till rektorn men han vågar nog inte ge sig på mig, jäkla idiot!

    Han har hållt sig lugn nu ett tag men idag exploderade det. Han ska tydligen inte längre få vara ens i närheten av skolan så vi får se hur han tar det beskedet.
  2. 1
    Så arg att jag nästan kokar På mina barns skola (och min arbetsplats) finns det en brokig samling barn och föräldrar från livets alla banor. Tyvärr finns det en pappa som är från en egen bana eller snarare en egen planet!

    Han har nog aldrig jobbat en sekund i sitt liv utan går omkring och hittar fel hos ALLA andra och skäller till höger och vänster. Idag var det en stackars dagmamma som fick en lång harang av hotelser av honom då hon hade sagt till hans son att inte kasta sand på andra. Han hotade henne med att sa hon ett till ord till hans son skulle hon hamna på sjukhus osv. Hon höll sig lugn och sa inte mycket emot förutom att han inte skrämde henne.

    Det var massor med andra föräldrar och barn där då det var vid hämtningen vid skolans slut. Jag gick fram till henne och sa att det hela var oacceptabelt och att hon måste anmäla händelsen till åtminstone rektor. Hon bad mig följa med så nu ska jag ikväll skriva ner min version av vad som hände. Han såg att jag följde med henne till rektorn men han vågar nog inte ge sig på mig, jäkla idiot!

    Han har hållt sig lugn nu ett tag men idag exploderade det. Han ska tydligen inte längre få vara ens i närheten av skolan så vi får se hur han tar det beskedet.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Vilken jubelidiot till karl! Hoppas att ni lyckas få bort honom från skolan, men stackars hans son
  4. 2
    Vilken jubelidiot till karl! Hoppas att ni lyckas få bort honom från skolan, men stackars hans son
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Usch vilket pucko! Hoppas verkligen han tar och lugnar ner sig, så otroligt klantigt att bete sig sådär inför alla barn dessutom *grrrrrrrrrrr* stackars dagmamman, men bra att du gick fram och följde med, heja dig!
  6. 3
    Usch vilket pucko! Hoppas verkligen han tar och lugnar ner sig, så otroligt klantigt att bete sig sådär inför alla barn dessutom *grrrrrrrrrrr* stackars dagmamman, men bra att du gick fram och följde med, heja dig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Problemet är ju att den här mannen är så dum så att han inte ens inser att han är dum Han har två söner med två olika mammor som tyvärr är lika dumma de. Sönerna har inte en chans.
  8. 4
    Problemet är ju att den här mannen är så dum så att han inte ens inser att han är dum Han har två söner med två olika mammor som tyvärr är lika dumma de. Sönerna har inte en chans.
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5

    Nej vilken idiot!

    (och man far inte säga idiot,jag vet...i alla fall fa inte mina barn säga det). Hoppas att han far en ordentlig tillsägelse. Men stackars sonen....

    Vi hade föräldramöte i stora killens klass förra aret och fröken tog upp att det slogs mycket i klssen och att det var särskilt en pojke som blev slagen(ie mobbing). Da ställer sig en pappa upp och säger att han tycker att det är fanigt att prata om det som ett problem-"klart pojkarna ska slass med knytnävar, vi vill ju inte att de ska bli bögar"... ja, vad säger man...
  10. 5
    Nej vilken idiot! (och man far inte säga idiot,jag vet...i alla fall fa inte mina barn säga det). Hoppas att han far en ordentlig tillsägelse. Men stackars sonen....

    Vi hade föräldramöte i stora killens klass förra aret och fröken tog upp att det slogs mycket i klssen och att det var särskilt en pojke som blev slagen(ie mobbing). Da ställer sig en pappa upp och säger att han tycker att det är fanigt att prata om det som ett problem-"klart pojkarna ska slass med knytnävar, vi vill ju inte att de ska bli bögar"... ja, vad säger man...
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Vilken knasboll. Mest synd om barnen.. Hoppas att ni fàr nàgon ordning pà detta.
  12. 6
    Vilken knasboll. Mest synd om barnen.. Hoppas att ni fàr nàgon ordning pà detta.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Skönt att höra att det tyvärr inte bara är i mina barns skola.
  14. 7
    Skönt att höra att det tyvärr inte bara är i mina barns skola.
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Fy, jag förstår att du kokar. Usch vilket pucko och fy så hemskt för hans barn att ha en sådan pappa, han lär ju knappast vara ett lamm hemma.
  16. 8
    Fy, jag förstår att du kokar. Usch vilket pucko och fy så hemskt för hans barn att ha en sådan pappa, han lär ju knappast vara ett lamm hemma.
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9
    Annu mer sorgligt. Stackars barn. Forstar absolut att du blev arg. Jag hade blivit skogstokig.
  18. 9
    Annu mer sorgligt. Stackars barn. Forstar absolut att du blev arg. Jag hade blivit skogstokig.
  19. Medlem sedan
    Jan 2011
    #10
    Ett riktigt ärkepucko med trist liv
  20. 10
    Ett riktigt ärkepucko med trist liv
  21. Medlem sedan
    Feb 1999
    #11
    Fy vad hemskt.
    Vilka jäkla människor....

    Min väninna var gift med en sådan. Vilket slutade i att deras son blev portad från dagiset de gick på....
  22. 11
    Fy vad hemskt.
    Vilka jäkla människor....

    Min väninna var gift med en sådan. Vilket slutade i att deras son blev portad från dagiset de gick på....

Liknande trådar

  1. Är så arg så jag nästan kokar just nu...
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 19:14
  2. Arg så jag kokar...
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 63
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 19:16
  3. Arg så jag kokar
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 18:51
  4. Det kokar i KBH!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 16:29
  5. Arg så det kokar!!!
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar