Hög feber igen
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Hög feber igen

    L som var feberfri vaknade med 39,2 nu efter att ha somnat till Blixten Mcqueen. Jag blir galen, han blir ju inte bättre, funderar på en sväng till Dr ikväll igen. Både det inte vända nu, han har snorat sedan i onsdags och haft feber sedan i söndags??? Han har inte velat kissa idag och jag har fått i honom vätska.

    Jag ill ha en frisk unge tack!
  2. 1
    Hög feber igen L som var feberfri vaknade med 39,2 nu efter att ha somnat till Blixten Mcqueen. Jag blir galen, han blir ju inte bättre, funderar på en sväng till Dr ikväll igen. Både det inte vända nu, han har snorat sedan i onsdags och haft feber sedan i söndags??? Han har inte velat kissa idag och jag har fått i honom vätska.

    Jag ill ha en frisk unge tack!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    nämen fy så segt!! Stackars lille L. En till doktorsväng låter väl klokt.
    Här hostas det friskt, fast E är nog feberfri. Men jag känner hur det kittlar i halsen. Januari-februari är ena s*tmånader, det är inte klokt hur många som är sjuka.
  4. 2
    nämen fy så segt!! Stackars lille L. En till doktorsväng låter väl klokt.
    Här hostas det friskt, fast E är nog feberfri. Men jag känner hur det kittlar i halsen. Januari-februari är ena s*tmånader, det är inte klokt hur många som är sjuka.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    inte bra att han inte kissar! hur mycket vätska har du fått i honom? ta honom till doktorn om han inte kissar snart.
  6. 3
    inte bra att han inte kissar! hur mycket vätska har du fått i honom? ta honom till doktorn om han inte kissar snart.

Liknande trådar

  1. Feber igen
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 19:23
  2. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  3. Feber IGEN
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 12:31
  4. Feber Igen
    By pingeling79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 08:06
  5. Feber igen..
    By Fia med L och T in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 13:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar