Hur känns det inne i er... till tjejer..
Sex & erotik
  1. man40
    #1

    Hur känns det inne i er... till tjejer..

    Spinner vidare på en tidigare tråd här om att spruta på eller i så att säga...
    Men som man är man ju nyfiken på hur det känns när en kille/man kommer i er..?

    Känns det? å hur känns det i så fall?

    Går det att förklara känslan för en kille? försök.... nyfiken som man är vill man ju veta.
    Går ju inte att vara kvinna för en dag, men skulle ju vart kul om man kunde vara det för att känna känslan..
  2. 1
    Hur känns det inne i er... till tjejer.. Spinner vidare på en tidigare tråd här om att spruta på eller i så att säga...
    Men som man är man ju nyfiken på hur det känns när en kille/man kommer i er..?

    Känns det? å hur känns det i så fall?

    Går det att förklara känslan för en kille? försök.... nyfiken som man är vill man ju veta.
    Går ju inte att vara kvinna för en dag, men skulle ju vart kul om man kunde vara det för att känna känslan..
  3. Anonym
    #2
    Det är så olika och svårt att förklara. Ibland känns det inte alls, men ibland känns det riktigt hur det växer inuti och sedan pulserar - jätteskönt!

    Däremot har jag aldrig känt av själva satsen/sprutet, så det är inte som att bli träffad av en vattenpistol direkt

    Det beror mycket på orgasmens styrka hur mycket det "pulserar" men ofta är det riktigt riktigt skönt!
  4. 2
    Det är så olika och svårt att förklara. Ibland känns det inte alls, men ibland känns det riktigt hur det växer inuti och sedan pulserar - jätteskönt!

    Däremot har jag aldrig känt av själva satsen/sprutet, så det är inte som att bli träffad av en vattenpistol direkt

    Det beror mycket på orgasmens styrka hur mycket det "pulserar" men ofta är det riktigt riktigt skönt!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Jag håller med!

    Har hänt nån gång att jag känt själva satsen, men det är ytterst ovanligt. Annars känner man ju bara att han växer till lite, och att killen njuter mer och mer och MER!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  6. 3
    Jag håller med! Har hänt nån gång att jag känt själva satsen, men det är ytterst ovanligt. Annars känner man ju bara att han växer till lite, och att killen njuter mer och mer och MER!
  7. leende frun
    #4
    För det första så känns förstås den ökande intensiteten, strävan att komma ännu längre in och med det mer av stötande/ gnidande mot mitt bäcken och klitoris, och det där sista sköna svällandet lite extra, men sen också, som någon skrev, pulserandet. Jag brukar känna det rätt tydligt och tycker mycket om det. Själva sprutet, däremot, känns sällan. Var den infon till någon nytta?
  8. 4
    För det första så känns förstås den ökande intensiteten, strävan att komma ännu längre in och med det mer av stötande/ gnidande mot mitt bäcken och klitoris, och det där sista sköna svällandet lite extra, men sen också, som någon skrev, pulserandet. Jag brukar känna det rätt tydligt och tycker mycket om det. Själva sprutet, däremot, känns sällan. Var den infon till någon nytta?
  9. man40
    #5
    Ja... det var en bra beskrivning...
    Känner igen det där med att man vill komma längre in när man närmar sig utlösning, det är en häftig känsla.
    Måste vara naturen som sett till att man ska låta sperman komma så nära livmodern som möjligt...
    Jaja, kanske vart lite medicinskt nu... skönt är det.. :-)
  10. 5
    Ja... det var en bra beskrivning...
    Känner igen det där med att man vill komma längre in när man närmar sig utlösning, det är en häftig känsla.
    Måste vara naturen som sett till att man ska låta sperman komma så nära livmodern som möjligt...
    Jaja, kanske vart lite medicinskt nu... skönt är det.. :-)
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Det är så svårt att beskriva hur det känns när han kommer inne i mig; ibland känns det väldigt tydligt hur det sprutar, men oftast kan man se det på minen eller känna muskelsammandragningarna på andra ställen i kroppen.
    Ibland kan det liksom kittla till lite extra och man känner att kuken liksom sträcker sig lite mera precis i orgasmögonblicket.
    Men det som är en alldeles vansinnigt häftig upplevelse är att suga av en hård kuk till bristningsgränsen och få känna hur sperman på riktigt pulserar ut i två tre stötar i munnen eller på magen/brösten eller vad man nu väljer - det både syns och känns!!!
  12. 6
    Det är så svårt att beskriva hur det känns när han kommer inne i mig; ibland känns det väldigt tydligt hur det sprutar, men oftast kan man se det på minen eller känna muskelsammandragningarna på andra ställen i kroppen.
    Ibland kan det liksom kittla till lite extra och man känner att kuken liksom sträcker sig lite mera precis i orgasmögonblicket.
    Men det som är en alldeles vansinnigt häftig upplevelse är att suga av en hård kuk till bristningsgränsen och få känna hur sperman på riktigt pulserar ut i två tre stötar i munnen eller på magen/brösten eller vad man nu väljer - det både syns och känns!!!

Liknande trådar

  1. Tjejer/Kvinnor..hur känns det?
    By Nyfiken man in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 17:47
  2. Morrn tjejer! Kroppen känns ok
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 09:30
  3. Tack tjejer!! Känns bättre nu.
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 16:40
  4. hej tjejer...skriver sällan här inne men
    By sandra_78 in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 12:05
  5. Till alla goa tjejer här inne
    By Rosalie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar