HAr ni varit på K-Rauta nån gång?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    HAr ni varit på K-Rauta nån gång?

    Alltså, det är en upplevelse. Jag tänker såhär, att till bauhaus kan man ju bara gå om man vet exakt vad man ska ha och för att det råkar vara billigast där, eller så r det nåt man ska ha som finns där men ingen annanstans. Och man ska helst veta vart skiten finns också, för det finns ingen att fråga. Jo, kassapersonalen men dom vet aldrig.

    Men, när man går till K-Rauta så är det som att gå in i värsta hemma-bygg-alltmöjligt-heaven. Där är allt fint och ordentligt exponerat - och vet ni, personalen som jobbar där HÄLSAR PÅ KUNDERNA! Serri, jag har aldrig varit med om att personalen i ett byggvaruhus hälsar på kunderna. Sen frågar dom om man behöver hjälp, och det gör man ju för det är ju ett byggvaruhus ändå, och det är fan inte lätt att veta och vara säker även fast dom gjort så fint och bra. Och så har dom bonuskort som INTE är bundet till en helt ofrivillig kredit som bauhaus värdelösa kort.

    Så om ni behöver nåt byggigt och fixigt, åk dit för fan! Nu har dom 20% rabatt på kakel och klinkers också!
    Det bästa med mig är att jag är så jävla rolig.
  2. 1
    HAr ni varit på K-Rauta nån gång? Alltså, det är en upplevelse. Jag tänker såhär, att till bauhaus kan man ju bara gå om man vet exakt vad man ska ha och för att det råkar vara billigast där, eller så r det nåt man ska ha som finns där men ingen annanstans. Och man ska helst veta vart skiten finns också, för det finns ingen att fråga. Jo, kassapersonalen men dom vet aldrig.

    Men, när man går till K-Rauta så är det som att gå in i värsta hemma-bygg-alltmöjligt-heaven. Där är allt fint och ordentligt exponerat - och vet ni, personalen som jobbar där HÄLSAR PÅ KUNDERNA! Serri, jag har aldrig varit med om att personalen i ett byggvaruhus hälsar på kunderna. Sen frågar dom om man behöver hjälp, och det gör man ju för det är ju ett byggvaruhus ändå, och det är fan inte lätt att veta och vara säker även fast dom gjort så fint och bra. Och så har dom bonuskort som INTE är bundet till en helt ofrivillig kredit som bauhaus värdelösa kort.

    Så om ni behöver nåt byggigt och fixigt, åk dit för fan! Nu har dom 20% rabatt på kakel och klinkers också!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Vi handlar alltid på K-rauta eller byggmax eller beijers...
  4. 2
    Vi handlar alltid på K-rauta eller byggmax eller beijers...
  5. monka
    #3
    Ja jag gillar K-rauta När jag hade hus handlade jag en hel del där. Bra grejjer och bra hjälp.
  6. 3
    Ja jag gillar K-rauta När jag hade hus handlade jag en hel del där. Bra grejjer och bra hjälp.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Det är bra det ellanora!
  8. 4
    Det är bra det ellanora!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Det är snickarns jag är ihop med som bestämmer, sedan har vi inget Bahaus:-)
  10. 5
    Det är snickarns jag är ihop med som bestämmer, sedan har vi inget Bahaus:-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Jo jag gillar också k-rauta eller lakkapää som det heter här. Av någon outgrundlig anledning har vi den finska varianten.
  12. 6
    Jo jag gillar också k-rauta eller lakkapää som det heter här. Av någon outgrundlig anledning har vi den finska varianten.
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Finskt = bra
    Svärmors älsklingsaffär av precis de anledningarna så ja, jag har varit där och ja, de kan t,o.m svara på frågor om bygge personalen där (till skillnad från Bauhaus som är mer som Elgiganten = de är säljare, kunde sålt vad som helst men vet inget om grejerna)..
  14. 7
    Finskt = bra
    Svärmors älsklingsaffär av precis de anledningarna så ja, jag har varit där och ja, de kan t,o.m svara på frågor om bygge personalen där (till skillnad från Bauhaus som är mer som Elgiganten = de är säljare, kunde sålt vad som helst men vet inget om grejerna)..

Liknande trådar

  1. Valnötsparkett på K-rauta
    By wina in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 17:08
  2. Nån som varit otrogen EN gång?
    By tjejn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 09:49
  3. Här har jag varit på fest en gång
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 14:44
  4. Har ni någon gång varit på en
    By Princeccan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 08:47
  5. Ni som redan varit med en gång
    By paerla in forum Föräldraskap
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar