betalning?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    betalning?

    Hur brukar ni göra med betalning när ni köper tex. marsvin?

    Vad är bäst att göra?

    Jag frågade och säljaren tycker att jag får göra som jag vill, men jag vet inte vad som är bäst att göra, säljaren kommer ändå att möta mig halvväg och jag vill inte att säljaren ska känna sig spänd över att jag kanske ändrar mig sista stunden (vilket har hänt andra), men jag är 100% säker på att vill ha djuren.

    Nu undrar jag hur man ska göra med betalningen, ska man överföra i förväg eller ska man betala vid hämtningen?
  2. 1
    betalning? Hur brukar ni göra med betalning när ni köper tex. marsvin?

    Vad är bäst att göra?

    Jag frågade och säljaren tycker att jag får göra som jag vill, men jag vet inte vad som är bäst att göra, säljaren kommer ändå att möta mig halvväg och jag vill inte att säljaren ska känna sig spänd över att jag kanske ändrar mig sista stunden (vilket har hänt andra), men jag är 100% säker på att vill ha djuren.

    Nu undrar jag hur man ska göra med betalningen, ska man överföra i förväg eller ska man betala vid hämtningen?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Jag har betalat när jag har hämtat, dock med ett undantag och det var en hund som jag fick hjälp med transporten av - då betalade jag i förväg och det gick bra det också. Men då var det en uppfödare jag kände sedan tidigare.
  4. 2
    Jag har betalat när jag har hämtat, dock med ett undantag och det var en hund som jag fick hjälp med transporten av - då betalade jag i förväg och det gick bra det också. Men då var det en uppfödare jag kände sedan tidigare.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    betala vid hämtning. Det kan väl inte röra sig om några större summor,annars hade jag föreslagit en handpenning.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  6. 3
    betala vid hämtning. Det kan väl inte röra sig om några större summor,annars hade jag föreslagit en handpenning.
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Tack för hjälpen, till nästa vecka kommer vi att vara lyckliga ägare till två söta marsvin :-) och då kom vi överens om att betala vid hämtning :-) Nu väntas det med stor spänning här hemma :-)
  8. 4
    Tack för hjälpen, till nästa vecka kommer vi att vara lyckliga ägare till två söta marsvin :-) och då kom vi överens om att betala vid hämtning :-) Nu väntas det med stor spänning här hemma :-)

Liknande trådar

  1. Betalning
    By ashk in forum Resesnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 22:11
  2. Betalning
    By asamk in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 15:02
  3. me&i betalning?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 19:38
  4. Betalning?
    By ::Hannanon m 5:: in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 16:15
  5. Betalning
    By Dagismamma in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 09:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar