Dottern fyller 18
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Dottern fyller 18

    och önskar sig inget särskilt. Gillar att resa, fika, gå på musikaler och konserter mm. Vad kan vi ge henne som är lite speciellt och kanske också lite beständigt? Känns trist med pengar eller presentkort.
    Tacksam för alla tips.
  2. 1
    Dottern fyller 18 och önskar sig inget särskilt. Gillar att resa, fika, gå på musikaler och konserter mm. Vad kan vi ge henne som är lite speciellt och kanske också lite beständigt? Känns trist med pengar eller presentkort.
    Tacksam för alla tips.
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    En musikalresa till Sthlm eller annan stor stad. En upplevelse som ni gör tillsammans blir ett minne för livet.
  4. 2
    En musikalresa till Sthlm eller annan stor stad. En upplevelse som ni gör tillsammans blir ett minne för livet.
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Om hon är det minsta intresserad av smink och så är det jätte uppskattat att få present kort på face eller makeupstore. ca 500 kr och då får man sminkning och dom berättar hur man gör, samt att man för beloppet får köpa med produkter hem! super roligt och det är så lyxiga produkter! Kolla med Face inte säker att man får produkter där...
    Hon kan passa på att sminka sig innan hon och vännerna skall ut på fest ex.
  6. 3
    Om hon är det minsta intresserad av smink och så är det jätte uppskattat att få present kort på face eller makeupstore. ca 500 kr och då får man sminkning och dom berättar hur man gör, samt att man för beloppet får köpa med produkter hem! super roligt och det är så lyxiga produkter! Kolla med Face inte säker att man får produkter där...
    Hon kan passa på att sminka sig innan hon och vännerna skall ut på fest ex.
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    jag tycker också att det kan vara svårt ibland att köpa presenter. det har hänt hur många gånger som helst för mig att jag inte vetat vad jag ska köpa. det är så svårt speciellt presenter för män. jag vet att din dotter ska fylla 18....yeaaaaaaay då är hon myndig. du kommer säkert köpa bra och fina presenter till henne men har du någonsin funderat på att trycka en kalender åt henne med bilder på henne från åldern 1 år och uppåt. jag vet att det inte kostar mycket men jag tycker själv de är ganska personliga. köpte en åt min bror som fyllde 16 i slutet av december....lycka till med presenterna!
  8. 4
    jag tycker också att det kan vara svårt ibland att köpa presenter. det har hänt hur många gånger som helst för mig att jag inte vetat vad jag ska köpa. det är så svårt speciellt presenter för män. jag vet att din dotter ska fylla 18....yeaaaaaaay då är hon myndig. du kommer säkert köpa bra och fina presenter till henne men har du någonsin funderat på att trycka en kalender åt henne med bilder på henne från åldern 1 år och uppåt. jag vet att det inte kostar mycket men jag tycker själv de är ganska personliga. köpte en åt min bror som fyllde 16 i slutet av december....lycka till med presenterna!

Liknande trådar

  1. Dottern fyller år
    By KarolinaA in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-31, 21:35
  2. 9 år fyller dottern
    By Monica med 3 in forum _00 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 10:58
  3. Ot dottern fyller tre i morgon....
    By totten2 in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 08:34
  4. Dottern fyller 8...
    By Maria med V & I in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 07:58
  5. Dottern fyller 12 år och
    By Katten Findus in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar