Intressanta diskussioner
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Intressanta diskussioner

    tycker jag att det har varit här i helgen! Mer sådant!

    Har haft eb bra helg. Slitigt med att rensa här hemma (källare vi med). Jag har gått runt här hemma en massa och när jag skulle köra ett spinningpass här hemma så fanns inte orken. Kändes helskumt. Hade ingen or i benen. Pulsen var inte speciellt hög men det fanns ingen ork. Så jag körde 22 minuter och skippade resten. Har tränat 3 ggr innan i veckan så det kändes ok.

    Var ute på restaurang igår och åt supergod asiatisk mat på East. Mkt trevligt! Avslutade med Black Swan på bio som var riktigt bra.

    Nu slappar jag med dator och Ipad i soffan och ska lägga mig rätt tidigt fö jag är trött!

    Imorgon är det vägning, tror att det kanske blir stillastående men det är ok!

    /T
    Thess
  2. 1
    Intressanta diskussioner tycker jag att det har varit här i helgen! Mer sådant!

    Har haft eb bra helg. Slitigt med att rensa här hemma (källare vi med). Jag har gått runt här hemma en massa och när jag skulle köra ett spinningpass här hemma så fanns inte orken. Kändes helskumt. Hade ingen or i benen. Pulsen var inte speciellt hög men det fanns ingen ork. Så jag körde 22 minuter och skippade resten. Har tränat 3 ggr innan i veckan så det kändes ok.

    Var ute på restaurang igår och åt supergod asiatisk mat på East. Mkt trevligt! Avslutade med Black Swan på bio som var riktigt bra.

    Nu slappar jag med dator och Ipad i soffan och ska lägga mig rätt tidigt fö jag är trött!

    Imorgon är det vägning, tror att det kanske blir stillastående men det är ok!

    /T
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Trevligt att höra om en bra helg. Kanske inte så konstigt att spinningen inte funkade när du ändå arbetat en hel del fysiskt.
  4. 2
    Trevligt att höra om en bra helg. Kanske inte så konstigt att spinningen inte funkade när du ändå arbetat en hel del fysiskt.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Låter som du haft en bra helg

    Lycka till med vägningen
  6. 3
    Låter som du haft en bra helg

    Lycka till med vägningen
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja du det tar energi att rensa och greja en massa hemma
  8. 4
    Ja du det tar energi att rensa och greja en massa hemma

Liknande trådar

  1. men vilka intressanta diskussioner
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 05:56
  2. Intressanta diskussioner....
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 20:48
  3. Nya diskussioner med Fk
    By peter56 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 14:37
  4. Nu lämnar jag intressanta diskussioner
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 15:10
  5. Intressanta diskussioner här då...
    By Linda in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar