Inget slutdatum - inget blir gjort...
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Inget slutdatum - inget blir gjort...

    Jag har en tentamen som ska skrivas och när den är godkänd ska utbildningens praktiska prov göras. Men jag får inget gjort, alltid är det något annat som kommer emellan - jobb, småkurser, semestrar eller sjukdomar.
    Jag fattar inte hur jag ska kunna få detta gjort, trots att jag alltså inte har något slutdatum när det måste vara klart...
  2. 1
    Inget slutdatum - inget blir gjort... Jag har en tentamen som ska skrivas och när den är godkänd ska utbildningens praktiska prov göras. Men jag får inget gjort, alltid är det något annat som kommer emellan - jobb, småkurser, semestrar eller sjukdomar.
    Jag fattar inte hur jag ska kunna få detta gjort, trots att jag alltså inte har något slutdatum när det måste vara klart...
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Bestäm ett slutdatum själv! Och sen håller du stenhårt på det. Tror det är enda sättet... Lycka till!
  4. 2
    Bestäm ett slutdatum själv! Och sen håller du stenhårt på det. Tror det är enda sättet... Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Ja, jag måste nog göra det. Får väl annonsera det här, och be om sparkar i ändan... hmm.. återkommer!!
  6. 3
    Ja, jag måste nog göra det. Får väl annonsera det här, och be om sparkar i ändan... hmm.. återkommer!!

Liknande trådar

  1. Nä här blir inget gjort...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 13:45
  2. Får inget gjort:(
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 15:59
  3. Får inget gjort!
    By *pluggaringenting* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:19
  4. Jag får inget gjort!!!
    By mammis in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 20:46
  5. Inget gjort blir det idag..
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar