vilka snack borde finnas?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    vilka snack borde finnas?

    jag saknar ett snack att prata jobbfrågor och ett för ekonomi och sparformer.
    samma cogito som vanligt
  2. 1
    vilka snack borde finnas? jag saknar ett snack att prata jobbfrågor och ett för ekonomi och sparformer.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Det tråkiga med de olika snacken är att det ofta är dåligt tempo på många.
    Att diskutera specifika ämnen här inne kan ofta leda till vidare guidning till det specifika snacket för ändamålet, bara det att man kan få vänta på svar i flera veckor där.

    Men finns det inte jobb- och ekonomisnack? Eller är dessa borttagna?
  4. 2
    Det tråkiga med de olika snacken är att det ofta är dåligt tempo på många.
    Att diskutera specifika ämnen här inne kan ofta leda till vidare guidning till det specifika snacket för ändamålet, bara det att man kan få vänta på svar i flera veckor där.

    Men finns det inte jobb- och ekonomisnack? Eller är dessa borttagna?
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Båda finns Det ena heter Arbete och det andra heter Familjeekonomi. Tror inte jag saknar något direkt.
  6. 3
    Båda finns Det ena heter Arbete och det andra heter Familjeekonomi. Tror inte jag saknar något direkt.
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #4
    Japp, de finns. Och åtminstone på ekonomisidan är det ganska bra fart också. Jag tror att det är för många snack, många får för dåligt fart och blir därför tråkiga. Så om jag fick önska skulle jag ta bort och bredda snack istället för att önska fler. Varför finns det t ex mammsnack och fråga mammor. Borde kunna vara samma.
  8. 4
    Japp, de finns. Och åtminstone på ekonomisidan är det ganska bra fart också. Jag tror att det är för många snack, många får för dåligt fart och blir därför tråkiga. Så om jag fick önska skulle jag ta bort och bredda snack istället för att önska fler. Varför finns det t ex mammsnack och fråga mammor. Borde kunna vara samma.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    av naturliga skäl handlar de väl mest om föräldrapenning och bidrag, inte så mycket om sparformer. Tant är för gammal helt enkelt ;-)

    Men jag tänker på vårt tidigare snack om män på forumet, har en känsla av att de också hade uppskattat denna inriktining
  10. 5
    av naturliga skäl handlar de väl mest om föräldrapenning och bidrag, inte så mycket om sparformer. Tant är för gammal helt enkelt ;-)

    Men jag tänker på vårt tidigare snack om män på forumet, har en känsla av att de också hade uppskattat denna inriktining
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6
    ... och då kanske vi är tillbaka där vi var för några dagar sen där några pratade om ett forum som liknade aff, men som inte hade den här föräldraanknytningen. Jag skulle vara på i alla fall!
  12. 6
    ... och då kanske vi är tillbaka där vi var för några dagar sen där några pratade om ett forum som liknade aff, men som inte hade den här föräldraanknytningen. Jag skulle vara på i alla fall!

Liknande trådar

  1. Ett förlossningstest borde finnas
    By linden81 in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 10:07
  2. Borde finnas nya jackolåtar
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 10:08
  3. Det borde finnas en gräns!
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 19:59
  4. Borde inte finnas!
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 13:40
  5. Det borde finnas två Snack om detta
    By PN in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar