ÄNTLIGEN!!!*äv aprilbarn*
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    ÄNTLIGEN!!!*äv aprilbarn*

    nu så, håll i er, vi ska bli husägare! efter en lång tids sökande så hittade vi vårt hus. det är ett renoveringsobjekt men i ett barnvänligt område och lagom stort. dessutom finns det möjlighet till att ha tre sovrum i samma plan. alltså det är ett souterränghus men fin utsikt över området. här är länken:
    http://www.hemnet.se/bostad/villa-4r...gen-16-1566635

    fick det glada beskedet idag så nu ska vi besiktiga det och antisimex ska dit och besiktiga också. efter det blir det skriva på papper förmodar jag. ska ta kontakt med vår bankman i em. yesss!!!
    ville fan i mig inte ge mig denna gång så vi gav oss inte i budgivningen vilket ledde till att det blev ganska högt pris med tanke på vad som ska göras. men det fick vara värt det.
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    ÄNTLIGEN!!!*äv aprilbarn* nu så, håll i er, vi ska bli husägare! efter en lång tids sökande så hittade vi vårt hus. det är ett renoveringsobjekt men i ett barnvänligt område och lagom stort. dessutom finns det möjlighet till att ha tre sovrum i samma plan. alltså det är ett souterränghus men fin utsikt över området. här är länken:
    http://www.hemnet.se/bostad/villa-4r...gen-16-1566635

    fick det glada beskedet idag så nu ska vi besiktiga det och antisimex ska dit och besiktiga också. efter det blir det skriva på papper förmodar jag. ska ta kontakt med vår bankman i em. yesss!!!
    ville fan i mig inte ge mig denna gång så vi gav oss inte i budgivningen vilket ledde till att det blev ganska högt pris med tanke på vad som ska göras. men det fick vara värt det.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vad kul!
  4. 2
    Vad kul!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Grattis Mysigt hus, det där tror jag kommer bli kanonbra Om jag bodde där med små barn skulle jag ha alla sovrum på nedre botten och så har sovrummet på ingångsplanet som lekrum åt barnen
    Men vad är det som behöver renoveras menar du? Ja det var väl lite omoderna färger i badrummen, men köket verkade ju fräscht.
  6. 3
    Grattis Mysigt hus, det där tror jag kommer bli kanonbra Om jag bodde där med små barn skulle jag ha alla sovrum på nedre botten och så har sovrummet på ingångsplanet som lekrum åt barnen
    Men vad är det som behöver renoveras menar du? Ja det var väl lite omoderna färger i badrummen, men köket verkade ju fräscht.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Grattis till huset! Vad kul att ni är så nöjda och glada!
  8. 4
    Grattis till huset! Vad kul att ni är så nöjda och glada!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    tack!
  10. 5
    tack!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    tack! vi är verkligen nöjda så här långt. sovrummen lär vi ha nere som du föreslog. alla andra hus vi tittat på i stort sett har det inte funnits den möjligheten så det var väl meningen att just detta hus skulle bli vårt.

    rummet där uppe har vi inte funderat så mycket över än. men kanske kombinerat lek, dator och gästrum vore något. ja, det där får vi nog ta en funderare på.

    vad gäller renoveringen så är typ allt gammalt men välbevarat. köket är väl egentligen ok till en början men golvet är asfult och det finns ingen vanlig golvdiskmaskin utan en bänkdiskmaskin. så det lär vi byta iår iaf. sen kanske man ska vänta och bo in sig lite med det andra.
  12. 6
    tack! vi är verkligen nöjda så här långt. sovrummen lär vi ha nere som du föreslog. alla andra hus vi tittat på i stort sett har det inte funnits den möjligheten så det var väl meningen att just detta hus skulle bli vårt.

    rummet där uppe har vi inte funderat så mycket över än. men kanske kombinerat lek, dator och gästrum vore något. ja, det där får vi nog ta en funderare på.

    vad gäller renoveringen så är typ allt gammalt men välbevarat. köket är väl egentligen ok till en början men golvet är asfult och det finns ingen vanlig golvdiskmaskin utan en bänkdiskmaskin. så det lär vi byta iår iaf. sen kanske man ska vänta och bo in sig lite med det andra.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    tack! det var som sagt väldigt efterlängtat.
  14. 7
    tack! det var som sagt väldigt efterlängtat.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja såna saker att renovera/byta ut är det ju ingen panik med. Inte som om t.ex varmvattenberedaren dör eller om man köper att hus utan fungerande avlopp eller nåt
  16. 8
    Ja såna saker att renovera/byta ut är det ju ingen panik med. Inte som om t.ex varmvattenberedaren dör eller om man köper att hus utan fungerande avlopp eller nåt
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    Och vilka billiga priser ni har

    Grattis!
  18. 9
    Och vilka billiga priser ni har Grattis!

Liknande trådar

  1. ÄNTLIGEN!!!*äv aprilbarn*
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-04-14, 12:10
  2. *äv aprilbarn* är det någon som...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-08, 12:49
  3. (äv aprilbarn)någon som vet...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 22:00
  4. tumsugning*äv aprilbarn*
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 13:08
  5. Blir aprilbarn
    By kaca70 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar