Fyllning till soffkuddar
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Fyllning till soffkuddar

    Hejsan,

    Jag har en soffa som är köpt på mio för ca 5 år sedan där samtliga ryggkuddar börjar gjort sitt vad det gäller fyllningen i dem. Har pratat med mio som dock vill ha runt 1500:-/kudde vilket jag dock tycker låter oerhört dyrt.

    Tänkte lyssna med er här om någon av er vet var man kan hitta ny fyllning till ryggkuddarna till ett mer prisvärt pris? Material kvittar så länge det är håller formen hyffsat samt är skönt att sitta mot.

    Skulle vara kul om någon har några tips eller funderingar.
  2. 1
    Fyllning till soffkuddar Hejsan,

    Jag har en soffa som är köpt på mio för ca 5 år sedan där samtliga ryggkuddar börjar gjort sitt vad det gäller fyllningen i dem. Har pratat med mio som dock vill ha runt 1500:-/kudde vilket jag dock tycker låter oerhört dyrt.

    Tänkte lyssna med er här om någon av er vet var man kan hitta ny fyllning till ryggkuddarna till ett mer prisvärt pris? Material kvittar så länge det är håller formen hyffsat samt är skönt att sitta mot.

    Skulle vara kul om någon har några tips eller funderingar.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Kolla med Galant-Plast, där kan man beställa dynor till båtar och husvagnar, borde säkert gå att köpa fyllning till hemma-soffor också.
    http://www.galantplast.se/
  4. 2
    Kolla med Galant-Plast, där kan man beställa dynor till båtar och husvagnar, borde säkert gå att köpa fyllning till hemma-soffor också.
    http://www.galantplast.se/
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Skall titta där.

    Tack för svaret.
  6. 3
    Skall titta där.

    Tack för svaret.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Vad är de fyllda med i dag? Kolla med Stoff och stil och med jysk vad de har. Är det skumgummi som ska skäras till så kolla med madrassfabriken.
  8. 4
    Vad är de fyllda med i dag? Kolla med Stoff och stil och med jysk vad de har. Är det skumgummi som ska skäras till så kolla med madrassfabriken.

Liknande trådar

  1. Fyllning till glöggbakelse?
    By Miltonia in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 18:59
  2. fyllning till piroger?
    By Tuttan* in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 09:22
  3. Fyllning till smörgåstårta?
    By li97al in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 19:46
  4. Fyllning till pasta
    By Lena_D in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 13:56
  5. Frigolitkulor till fyllning
    By Fia in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar